Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Jeg må nå få lov til å si at jeg er mektig imponert av den såkalte hypen :joy::joy:Ikke mange dagene før xbox slippes. Syns det var mer action når CE ble sluppet på pc i januar men det er vel kanskje ikke så rart.

Til de som klager på ASP… dere hadde gjort akkurat det samme selv om dere hadde kunnskapen og midlene. :wink:

5 Likes

Nei. Andre måter å tjene penger på enn å kødde med småaksjer på denne måten på OSE. Hver sin smak - jeg har lite til overs for hans atferd. Særlig ikke når han lyver under fullt navn på XI. Patetisk spør du meg.

10 Likes

Litt som å spille poker om penger med 3-åringer :slight_smile:

Mulig. Folk som lyver og handler på svært tvilsomme måter mellom egne konti i småaksjer har ikke mye ryggrad / integritet. Ingen respekt fra undertegnede. Tvert i mot.

6 Likes

Ja enig. Men tenker på di som stadig selger aksjer med tap. Kanskje de første aksjene di eier. Mister lysten på hele aksjemarkedet for en lang periode. @mark-1. Til deg Er svaret nei. Hadde han benyttet en annen strategi så hadde han hatt en betydelig større gevinst enn han sitter igjen med nå. Har du hørt om ærlighet og redelighet? Legger til en til i samme slengen. Kjemp med blanke våpen!

1 Like

Men baserer du investeringen(e) din på hva ASP eller andre gjør ?

1 Like

Nei - hva har det med aversjon mot folk som lyver offentlig i pengespørsmål å gjøre?

4 Likes

Aldri om jeg ville ha gjort noe sånt, jeg er helt enig med @h3nk1 at det er patetisk. En større investor går på et seriøst forum og regelrett lyver for å skaffe seg gevinst…

Ja det er patetisk, og han vil ha null troverdighet i alt han ytrer seg om framover.

12 Likes

Funcom: http://wap.oslobors.no/wapnews?id=432564

Større investor? Hah… En tosk med mye penger. Samme det, tosker er det overalt. Noen vet det ikke, andre vet det - ASP vet det, han sa det jo med handling : “Jeg er en tosk!”. Jeg vil sko meg på andres elendighet… Bare JEG blir rik…

4 Likes

Det er noen tilfeller som det er fint å ha en større aktør på laget, ref Storebrand. De solgte seg riktignok ut etter kraftig stigning.

Viste dama promo-videoen for CE oppdateringen som kommer 16. august, og hun var veldig klar for å prøve CE igjen. Tror nok spillet vil føles mye mer komplett for nye spillere, og spillere som returnerer. Hvis det ikke er altfor mange bugs da. :stuck_out_tongue:

5 Likes
11 Likes

Spørs om ikke den første poll med Ca 3,5 i kurs blir nærmest,
Kan ikke se for meg 4,5 neste fredag ?

For en spennende uke dette blir. CE på Onsdag, Tokyo på Onsdag. Er all inn i Fun bull x2. 100% sikker på at Q3 blir tidenes resultat for Fun å at det sikrer dem penger for 2 nye spill. CE og SWL kommer til å være cash positive i mange år…

5 Likes

Lurer på om du har misforstått noe, det er Q2 tall som kommer på neste kvartalsrapport.
Tenker at derivatet du refererer til er ikke noe mann sitter i over mange måneder.

Trur nok han kjem seg greit ut om ikke lenge uansett :relieved:

Da var jeg inne igjen 2 dager før Xbox og oppdatering. Satser på noen raske kroner, var så billig nå:laughing: Mulig den kan gå litt til ned, men onsdag kommer rekylen​:blush::rocket:

1 Like

Har ikke misforstått noe som helst. Ikke lenge til Q3! Dette verdipapiret har faktisk aktiva klasse som akjsefond!