Ser vi 2,6x idag?
Jævla tulleaksje.
Har noen totalen på reviews på Xbox oversikten?
The Park multipliserte du med ca 22 så fikk du salget, og det stemte bra.
Har CE totalsett solgt mer enn 15-20.000 siste døgnet kombinert? Jeg tror ikke det. Jeg hadde ett håp om 100k på pc ila første uken, da må det opp mye på GTS.
På Xbox trodde jeg de kunne klare noen hundre tusen.
Det er for tidlig å si noe enda, men hvis det ikke tar seg opp fremover nå, så klarer ikke Funcom selge over 1 mill spill i år kombinert. Året er vel bra til å være Funcom!? Men ikke til å sette ny 12mnd high?
Jeg har solgt halvparten og sitter igjen med 40k aksjer.
Jeg har mistet litt av troen jeg hadde før launch nå, MEN det kan være for tidlig enda!
CE DLC og Xbox har ikke vært ute 24 timer enda. Å folk virker å totalt ha glemt SWL. Antall spillere kommer til å ta seg betydelig opp i løpet av helgen. Mange som enda ikke er ferdig med å laste ned spillet…
Å folk glemmer totalt at det selges MANGE flere spill på denne tiden av året enn i februar historisk sett. 12 plass i dag kan være like mange solgte som 3 plass i februar.
Jeg reduserte litt, som du sier, det går bra for Funcom, men ikke bra nok til å dra opp kursen. Jeg tror det først vil skje ved full lanseringen.
Litt mye kødd på xbox…
@Kalleklovn hvis salget på pc hadde vært som i februar, så hadde det slått ut på reviews og steamspy allerede i dag.
Hei ASP, hvis det er du som bomber igjen gjennom NON:
deg og den ikke-eksisterende ryggraden din. Går an å tjene penger uten å lyve med fullt navn på børsforum. Trist.
Her var det mye svartmaling i dag, dere konkluderer 17-18 timer etter release…
Synes dere er veldig raske på labben.
Desember er en fin måned hvor folk liker å bruke penger, satser på en sluttspurt da når alle er i god julestemning haha
Etter å ha spilt mange spill som baserer seg på nettbruk, så har jeg kommet frem til følgende, ikke spill den første dagen(e) og avvent en patch som retter opp barnesykdommer og slikt før en starter. Alltid krøll når mange vil inn på et produkt som ofte ikke er testet i slik skala på et nytt system (xbox). Ser nå at selv X-box har mange varianter med både intern og ekstern HD for brukere osv.
Tror flere voksne med spillerfaring tenker som meg, sitter på gjerdet og avventer den verste stormen skal avta. Men jeg er ikke glad for stadig negative reviews, men tror dette vil justere seg etter hvert.
GTS 11 nå. Ingen grunn til panikk! Dette går veien…
Det er snart helg, da er det flere som får tid til å prøve det
Ja, dette er på grensen til tåpelig Bare sutring. Ang kursen ser jeg noen dumper, og mtp at spillet er det 11.mest solgte i verden på pc, og ingenting tyder på dårlig salg på Xbox vil jeg anta at dette er for å få billigere inngang, og det funker. Flere her inne har nå sagt at de har solgt på disse nivåene, og det vil jeg tro utelukkende er fordi kursen faller.
Jeg tror fortsatt at xbox salgstallene vil overraske (på den positive måten). Allerede 31.08 får vi sikkert vite hvor mye som er solgt.
Lett å bli negativ når kursen faller, og å bli euforisk når kursen går oppover
Ja, men det er jo helt motsatt tankegang av hva man må ha på børsen!
Vektet ned endel på 2,78. Tror (dessverre) det blir mulighet for lavere inngang.
Hvem er det som selger på disse nivåer. Galskap
Rapporterte shortede aksjer: 4 219 118 (1,46% av selskapet)
Rooolig nå gutter… rolig !
Voldsomt til truse skvetting her nå!
Et par større fisker rister litt i treet for å skremme truse skvetterne og Tekinvestorer selger halve possisjonen sin på dette, hva skjer…?
Ta dere en bolle og slapp av litt, dette går så det suser og vi er så vidt kommet i gang.
Topplisting Steam:
Gode reviews på Xbox: