Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Haha, ja “tyvärr” måste man ju bara det då :grin:

Triggeren mangler, tror den må betydelig mere ned for at jeg skal snitte ned. 1.5 er en passende absurd kurs å snitte ned på. Jeg har godt med cash nå for en gangs skyld.

Jeg har 20% ledig kapital :wink: Men venter på noen ører til. Hvis ikke, så skitt au, snitt på 2.24 er vel egentlig bra tror jeg.

Jeg må bare innse at jeg har tatt feil. Jeg har trodd bunnen har vært nådd lenge, og gått betydelig inn på et alt for høyt nivå. Kan ikke skjønne den skal lengre ned. Men nå har jo jeg allerede tatt grundig feil lenge så.

Hvor langt ned skal Atle ha oss denne gangen?

Det er liksom alt som gjenstår av “analyse” i denne aksjen.

2 Likes

Du må ikke være dum for å kjøpe funcom, men du verden som det hjelper.

Ja, dessvärre… Hade behövt melding runt hur bra det går. Att Funcom har kapital nog att utveckla ett till Conan-spel efter CE togs uppenbarligen inte bra emot av marknaden;)

Eller hvor høyt før han dumper, for den går helt sikkert opp igjen!

Det er sant, snart skal PAS-NON karusellen hans ta oss opp mot Q3, hvor det sikkert skal bombes på good news igjen som vanlig.

Av alle aksjer jeg skulle bli stuck i, er denne mildt sagt et sørgelig skue. Ingen andre i sandkassen.

Får vi rød dag i dag, så blir det første gang med fire dager på rad siden 24. juli 2017.

3 Likes

Godt observert! Jeg lurte litt på om vi kom til å få en rebound her nedenifra opp til f.eks 2,28 før aksjen falt videre ned.

1 Like

Ja… I slutet av maj låg vi på 2,09 -två veckor senare (13:e juni) hade kursen stigit till 2,69.

Och det utan direkta nyheter i perioden. Det KAN vända fort :wink:

1 Like

Her er ny kursliste for de som har interesse av se elendigheten de siste ukene!!

5 Likes

Siden mange var i det negative hjørne i dag. Kan dere kanskje ha glede av at antall spillere på CE er 150 mere nå en for en uke siden.

7 Likes

Merket meg det samme. Har faktisk stabilisert seg nå! På mye bedre nivå enn før Frozen North.

I dag er det også ATH på både CE-salg og SWL nedlastninger.

På Xbox ligger CE alright an på “top paid” listen.

IMG_0073

6 Likes

Var ikke meningen å være negativ! Jeg er stort sett positiv av natur.
Funcom må bare få litt tid på seg, så går nok dette bra!

Jeg synes det ser ut som det er litt tidlig å fastslå stabilisering :thinking::

1 Like

Det ser slik ut vs. forrige uke. Det har det ikke gjort siden FN-slippet.

Men ja, for tidlig å konkludere.

1 Like

Andreas Hofstad har funnet seg ett nytt selskap å investere i:

4 Likes

Stakkars fyr.