Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Dægern, glemte at ikke bare vesten skal kjøpe spillet ^^

2 Likes

Markedet er stort i Asia og Russland, men Russland er vel vesten🤔

2 Likes

Ish ca kanskje :stuck_out_tongue:

1 Like

Du vet like lite som alle andre hvor mye spillet vil selge, for alt du vet selger spillet halvparten av det jeg skrev eller fem ganger så mye. Det er helt umulig å vite. Det er jo bare synsing :slight_smile:

Om vi helt nøkternt skal basere oss kun på informasjonen vi vet om oppmerksomheten har dette spillet nå mye større oppmerksomhet enn ARK hadde da det ble sluppet :slight_smile:

1 Like

Helt sant, den som lever får svaret. Jeg ser virkelig frem til det nå som troen er tilbake😄

Hvis det ikke selges 100k spill eller mer i løpet av svært kort tid etter EA, type 1-2 uker, vil jeg se på det hele som en fiasko. De vil likevel kanskje nå 300k som vel er break-even, men da vil det ikke være særlig mer å hente. Og da vil aksjekursen falle markant fra dagens nivåer. Det er nå min mening, fingern i været!

Kjøpte mine siste 10k til 3,78
Selger på mellom 10 og 20.

5 Likes

Lagt alt ut på salg mellom 3,84 og 3,96

2 Likes

Faktum er att oppfølgere selger alltid en del,og CE er en slags oppfølgere på mange måter av AOC.derfor tror jeg på stort salg før påske.(320+/-)

3 Likes

Kjøpte så jeg har 10k :slight_smile: De skal stå til folk blir sjokkert over salgstallene ^^ Om vi går til 3kr før det fyller jeg på med alt jeg har :smiley:

2 Likes

Se der ja, tusenlapper renner inn…
:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Funcom ser riktigt stark ut idag, tror vi kan få ett fint race på slutet, många som vill ligga inne när börsen öppnar på måndag.

Funcom has today released a new video that shows Combat,
Avatars and other “domination” aspects of the Open-World
survival game Conan Exiles, releasing on Early Access on the
Steam platform on 31 January.

16 Likes

Ja… hva syns folket…?

1:07 - Digger det at du kan knuse skjold.
1:16 - Utrolig kult med throwing axe.
2:16 - Skikkelig game of thrones følelse, det synes jeg er kult.
3:01 - 3:08 - Bra at palmene beveger se og/eller blir ødelagt pga slangen. Liker ikke at slangen snor seg gjennom bygningene.

Er ikke helt fan av at det skal være så voldsomt mye blod. Kunne ihvertfall spart seg for at folk blør mens de flyr av gårde når avataren tramper. Synes kanskje det var litt mye fokus på bygg, men vanskelig å ikke si noe om dette, da strategisk plassering av bygg er viktig for å dominere.

Samlet sett sitter jeg med en god følelse, og er imponert over hva Funcom viser oss og hva de har fått til med den pengebruken de har hatt.

3 Likes

Blei faktisk ganske tent av Thrall og bygging. Kunne absolutt ha laga meg eit slott på eine klippa, satt opp godt forsvar og lurt fienden innpå!

1 Like

Sykt bra, skal definitivt lage noen videoer om CE jeg også, men etter release. Spesielt om alle nye mods som kommer :slight_smile: Har en crap youtubekanal, har vært partnered i 2 år uten å vokse, men fortsatt like gøy å lage videoer ^^.

3 Likes

Da ser det ut som toget skyter fart igjen😱 Kom dere på?

2 Likes