Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Ny småprat tråd for vårt alles Funcom! 2018 vi er klare!

Hva tror du høyeste blir i 2018? (Kurser før spleis)

  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

0 stemmegivere

11 Likes

Reservert for triggerliste

Conan Exiles launch 8 Mai.
Secret World Legends sesong 2 launch early 2018
Cooperation bearded ladies info ventet early 2018
Informasjon om nye spill ?

Kurs ved åpning første børsdag per måned:
Januar: 3.038
Februar:
Mars:
April:
Mai:
Juni:
Juli:
August:
September:
Oktober:
November:
Desember:

6 Likes

Godt nyttår! Og i 2018 så startet Funcom på kurs kr. 3,038. Blir spennende å se hvor det bærer videre etter en utrolig sterk sluttspurt i 2017 :slight_smile:

5 Likes

Dette må vel bare gå en vei, OPP! @Morti

3,1 faktisk!!

köpte mer på 3.1 !

3 Likes

Bump :smile::smile::smile:

2 Likes

Tipper den holder seg mellom 3-3.5 frem til hypen STARTER :wink:

3 Likes

Intet nytt angående frågan som ställdes till Ole Schreiner under julledigheten antar jag? Kan inte komma ihåg vem som skickade den och jag hittar inte posten i alla hast :roll_eyes:

@Evilfreud tror jeg

1 Like

Ja, det kan nog stämma! :). Har du hört nåt @Evilfreud ?

Hva tenker dere om hvordan markedet vil reagere på Q4tallene-2017 som slippes 27. feb?

Vil eventuelle dårlige tall prelle av på full-release i mai?

Ingen svar fra Funcom enda

ok! Ska bli intressant att höra vad de svarar :slight_smile:

nu går det fort!!!

rt 3.17 :slight_smile:

1 Like

Åssen blir penga fra fondene ført i regnskapet?

Jeg skrev i perioden under shorten at først må short dekkes inn for å fjerne den usikkerheten det innebar samt at det måtte komme flere positive nyheter / resultater for å snu ned trenden. Kursen snudde vel på dagen shorten var dekket, og så kom bomben med Robur NT. Jeg føler meg trygg på at det er få ting som kan snu den positiveteten som nå er i Funcom, og det er vel lite negative triggere fremover, kun kosemeldinger om nye spill og oppdateringer. Med en full launch tilsvarende EA lansering men uten alt trøbbel er jeg sikker på kommer til å bringe masse kroner i kassa og fortsette og øke MCAP i Funcom. Jeg tror PE skal opp fordi markedet ser Funocm lykkes med det de gjør om dagen og det vil bli bakt inn mer fremtidig suksess.

Jeg har aldri sett lignende situasjon så lenge jeg har fulgt Funcom. En ting er at forventningene har vært der tidligere men nå har de altså levert i tillegg. Jeg tør ikke tippe kurs fordi det er umulig å spå, men at aksjekursen minst skal dobles fra dagens nivå ser jeg på som høyst sannsynlig.

Ifhtspørsmål om tall fra Q rapporten så er vel svaret egentlig ja, jeg tror eventuelle “dårlige” tall preller av. jeg tror ikke det kommer å prege aksjekursen hvis du ser den over en par ukers periode rett før og etter tallene. Om mulig en kjøpsanledning hvis en skal prøve å skremme noen til å selge. Om tallene skulle være litt “dårlige” ett kvartal så mener jeg man må se det i den større sammenhengen. Om du tjener bra med penger i 9 av 12 mnd så spiller det lite om de siste 3 ikke er all verden.

11 Likes

Da er jeg i pluss igjen for første gang siden februar :slight_smile: FeelsGoodMan

Da er det bare å vente på neste fall, gøy å være med hele veien ned igjen (not) :sweat_smile:

13 Likes

Om inte Joel ska renovera lägenheten igen och måste sälja 100k aktier :grin:

7 Likes