Backpack
Med svenskt flagg. Også står det når kebabsjappa er åpen…
Avslutter vi over eller under 15,70 i dag?
- OVER
- UNDER
0 stemmegivere
Sette stopp los nå da gutta.
Nu har jag börjat “dissikera” informationen vi har fått! Använde PCn med 4k-skärm, då kom detaljerna bakom ganska fint fram:
Det är svårt att få det synligt här, men när man zoomar in på tavlan bakom så visar det sig vara en meny skriven på svenska (och med svenska priser ). Det står bl.a. ord som “panerad”, “kvällens” och “stekt strömming”. Typiskt svenskt med andra ord ;).
Hur som helst -detta bidrar bara ännu mer till att tro att det är Bearded-spelet det handlar om. Varför skulle annars Funcom skriva en meny på svenska?
Jag uppmanar er att gå in på sidan och se om ni hittar fler detaljer!
Noen som ikke er klare for at vi bryter motstanden på 15,60 og at neste motstand blir 16,74?
Den ene aksjen der er nye veggen
Det burde bli Funcom Detektivprat istedenfor småprat.
Som jag sa. Mutant
Ser ut som Mutant Chronicles og meny på svensk så det er satt i sverige?
Pripp, Selma, Dux og Bormin. Er det kanskje et multiplayer spill ala left 4 dead?
edit:
Her er bildet uten effekter: https://www.countdown2zero.com/layers/back2_foregroundremoved.png
https://www.youtube.com/watch?v=pDiAPUkv8aw titta och njut, blir kanske spel på den här miljön ??
Jeg bare tenker høyt, men ser for meg en mer komplisert utgave med vesentlig mer dybde av typ Helldivers og Dead Nation.
Eh varför är vi inte över 16 nok ännu?
Vi får se, jeg velger å vente til etter Q4 rapporten med å kjøpe mere. Av erfaring er det mange som letter seg i dagene før rapporten kommer.
Det er jo også ventet blodrøde tall, slik at DN og Hegnar kommer til å skremme småsparerne med sine overskrifter…
Er vel en blanding av Ola Dunk og ingen formell børsmelding…
@Slobo - det kan være, tross alt Funcom. Samtidig er det ikke sikkert overskriftene blir “blodrødt”, men mer av typen “beste årsresultat noen sinne og nytt spill på vei”.
Jeg forventer meg noen syke svingninger rundt Q-tallene og spill-revealen dagen etterpå. Tror du skal være god til å klare å time kjøp de to dagene og treffe i nærheten av bunnen.
Sparer litt ekstra krutt til jojo-timene
Har vært offline i dag, fylte selv på mer på 15.44 nå.
Folk sover i timen Melding om spill avsløring neste uke og tilnærmet sidelengs bevegelse… er alle mann gått over på bio?