Du är mer än välkommen att diskutera på discord. Fredrik finns på Funcoms discord forum. Bara å ställa frågor öppen för alla
Ser ut som det er flere som lukter at det kommer noe nice fra rapporten imorgen
Men hr.malmberg må også da være klar over at han sitter på inside info. Hadde vært kjedelig om det hadde blitt NEXT i reprise
Edit i det tilfelle så var det mer snakk om innsidehandel ved Ola rollen men likevel.
Det är jag säker på att han är. Han skriver de han får skriva, inte mer.
Gutter, Fredm prater åpent i en felles kanal på discord. Alle kan lese og delta. Det er nada innsideinfo ( jeg leser der selv regelmessig). Greit om folk ruller inn litt.
Fredm er flinknå balansere hva han kan og ikke si
Det er sikkert sant. Media i Norge vil benytte enhver annledning til å “ta” funcom, og det vet jo Malmberg så han vet sikkert hvordan han skal kommunisere.
You can never be too careful. Snabeln er rulla inn @Evilfreud
Edit. Ellers må jeg si at aksjen er potent.
@Shadowsbane Exakt. Han skriver öppet i funcom kanalen på discord. bara att kolla själv. de är ingen inside information.
DN er vel faktisk troendes til å gjøre det. Hegnar derimot!
Håper vi holder oss på 2-3% opp pr dag… så ikke folk(inkl. meg selv) blir fristet…
Er rally i dag/i morgen tror jeg kan forsterke en evt Q4 dump. Om det blir en da.
Trade potten ble handlet over kursen jeg solgte til så å ta sjansen nå sitter lenger inne uansett.
Hvis man ikke er veldig god til å trade, så er det aksjene som stort sett går jevnt oppover som er de beste. Så slipper man å bruke tid på dem. Funcom blir vel aldri den aksjen dog.
det draaaaaaaaaaaaar
Hvor?
kursen
Om det visar sig vara Mutant så kommer bolaget få en hel del PR och fler svenska investerare kommer få upp ögonen för bolaget.
Om det ikke er Mutant, så blir jeg veeeeeeldig overrasket. Er jo hundre ting som peker i den retningen.
Vi vet at det er og blir mutant nå
Dvs. 99,9999999 prosent sikkert.
Det kan vara Battlefield, eller vad var det några här gissade på?
Den stora massan följer inte Funcom som alla gör här.
Battlefield var vel et longshot av dimesjoner. Hvorfor skulle EA gå med på å la andre bruke IP’en deres, og samtidig avstå fra å publisere spillet selv, på deres egen tjeneste.