Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Du är mer än välkommen att diskutera på discord. Fredrik finns på Funcoms discord forum. Bara å ställa frågor :slight_smile: öppen för alla

3 Likes

Ser ut som det er flere som lukter at det kommer noe nice fra rapporten imorgen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Men hr.malmberg må også da være klar over at han sitter på inside info. Hadde vært kjedelig om det hadde blitt NEXT i reprise :flushed:

Edit i det tilfelle så var det mer snakk om innsidehandel ved Ola rollen men likevel.

2 Likes

Det är jag säker på att han är. Han skriver de han får skriva, inte mer.

5 Likes

Gutter, Fredm prater åpent i en felles kanal på discord. Alle kan lese og delta. Det er nada innsideinfo ( jeg leser der selv regelmessig). Greit om folk ruller inn litt.

Fredm er flinknå balansere hva han kan og ikke si

5 Likes

Det er sikkert sant. Media i Norge vil benytte enhver annledning til å “ta” funcom, og det vet jo Malmberg så han vet sikkert hvordan han skal kommunisere.

You can never be too careful. Snabeln er rulla inn @Evilfreud :grin:

Edit. Ellers må jeg si at aksjen er potent.

@Shadowsbane Exakt. Han skriver öppet i funcom kanalen på discord. bara att kolla själv. de är ingen inside information.

DN er vel faktisk troendes til å gjøre det. Hegnar derimot! :smiley:

1 Like

Håper vi holder oss på 2-3% opp pr dag… så ikke folk(inkl. meg selv) blir fristet…

Er rally i dag/i morgen tror jeg kan forsterke en evt Q4 dump. Om det blir en da.

Trade potten ble handlet over kursen jeg solgte til så å ta sjansen nå sitter lenger inne uansett.

1 Like

Glöm inte att ny karaktär kommer runt 13.00 på www.countdown2zero.com

2 Likes

Hvis man ikke er veldig god til å trade, så er det aksjene som stort sett går jevnt oppover som er de beste. Så slipper man å bruke tid på dem. Funcom blir vel aldri den aksjen dog. :stuck_out_tongue:

1 Like

det draaaaaaaaaaaaar

Hvor? :joy:

kursen :stuck_out_tongue:

Om det visar sig vara Mutant så kommer bolaget få en hel del PR och fler svenska investerare kommer få upp ögonen för bolaget.

1 Like

Om det ikke er Mutant, så blir jeg veeeeeeldig overrasket. Er jo hundre ting som peker i den retningen. :stuck_out_tongue:

1 Like

Vi vet at det er og blir mutant nå :+1:

Dvs. 99,9999999 prosent sikkert.

Det kan vara Battlefield, eller vad var det några här gissade på? :wink:

Den stora massan följer inte Funcom som alla gör här.

Battlefield var vel et longshot av dimesjoner. Hvorfor skulle EA gå med på å la andre bruke IP’en deres, og samtidig avstå fra å publisere spillet selv, på deres egen tjeneste.

1 Like