@antzzo - ja, det er nok ofte han har akkumulert under store sperreposter. Han kjenner aksjen godt, og vet å utnytte psykologien. Noe vi så gjennom hele 2017.
Positivt att dessa stora block på 15 plockades då… för jag vet nämligen två stycken som tog stora tuggor
Hehe, det hadde ikke plaget meg hvis det var hans aksjer Hvis det stemmer, kan det hende han ikke gir opp så lett i denne omgang. Blir interessant å se om 16-blank forsvares med nebb og klør eller ei.
Oppdatert:
Det er svært kort tid til vi står i 26 kr…
Om du ikke klarer å hente minimum 30% ila de neste 2 månedene, så skal jeg spise en sliten biff!
Nå ryker snart 16 blank! Klar for 17 blank i morgen!
JEg slapper av når 16,80 ryker
jag väntar till minst 50 nok
Samme her - så fremt ikke noe skjærer seg ifbm. med CE-launch og/eller salg, kombinert med kluss i pipeline.
mycket dolt som matas ut nu på 16.00
Det lukter jet fuel lang vei av chartet.
-10 and counting
Viktig at folk holder muligheten åpen for at enkelte kjører en real sell-on-news ved Q4, og ikke får panikk. Se heller på det som en mulighet til å laste opp med rabatt
Historien har en tendens til å gjenta seg i Funcom - og vi vet ikke når de gamle mønstrene forlater skuta for siste gang.
Ja, holde tungen i rett munn…
Bena godt plantet på jorda
Greit å lette seg litt om den går mye opp også. Har en lei tendens til å bli dype bølgedaler.
Huffameg det har jeg bommet på mange ganger. Spesielt i disse dager så tar jeg de små dippene med stor ro. Jeg skal ha med meg hele stigningen opp til 25 +
Når tror dere meglerhus vil komme med analyser av Funcom?
Vilka norska analytikerhus / fondkommissionärer bevakar vanligtvis Oslobörsens bolag?
Tipper neste år hvis de fleste prosjektene går på skinner