Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

@antzzo - ja, det er nok ofte han har akkumulert under store sperreposter. Han kjenner aksjen godt, og vet å utnytte psykologien. Noe vi så gjennom hele 2017.

2 Likes

Positivt att dessa stora block på 15 plockades då… för jag vet nämligen två stycken som tog stora tuggor :wink:

3 Likes

Hehe, det hadde ikke plaget meg hvis det var hans aksjer :wink: Hvis det stemmer, kan det hende han ikke gir opp så lett i denne omgang. Blir interessant å se om 16-blank forsvares med nebb og klør eller ei.

Oppdatert:

swedenattack2

2 Likes

Det er svært kort tid til vi står i 26 kr…

11 Likes

Kjøpte tilbake trading potten nå, får håpe du har rett @Irathi

Om du ikke klarer å hente minimum 30% ila de neste 2 månedene, så skal jeg spise en sliten biff!

5 Likes

Nå ryker snart 16 blank! Klar for 17 blank i morgen! :money_mouth_face::airplane:

1 Like

JEg slapper av når 16,80 ryker :slight_smile:

2 Likes

jag väntar till minst 50 nok :slight_smile:

3 Likes

Samme her - så fremt ikke noe skjærer seg ifbm. med CE-launch og/eller salg, kombinert med kluss i pipeline.

mycket dolt som matas ut nu på 16.00

Det lukter jet fuel lang vei av chartet.

-10 and counting

2 Likes

Viktig at folk holder muligheten åpen for at enkelte kjører en real sell-on-news ved Q4, og ikke får panikk. Se heller på det som en mulighet til å laste opp med rabatt :v:

Historien har en tendens til å gjenta seg i Funcom - og vi vet ikke når de gamle mønstrene forlater skuta for siste gang.

5 Likes

Ja, holde tungen i rett munn…

Bena godt plantet på jorda

1 Like

Greit å lette seg litt om den går mye opp også. Har en lei tendens til å bli dype bølgedaler.

Huffameg det har jeg bommet på mange ganger. Spesielt i disse dager så tar jeg de små dippene med stor ro. Jeg skal ha med meg hele stigningen opp til 25 + :slight_smile:

2 Likes

Når tror dere meglerhus vil komme med analyser av Funcom?

Vilka norska analytikerhus / fondkommissionärer bevakar vanligtvis Oslobörsens bolag?

Tipper neste år hvis de fleste prosjektene går på skinner