Kl 20.00
Ingen Giske kobling her vel?
Ja…det här med att lägga till och ta bort ordrar för att påverka jämnviktspriset är tydligen inte ett dugg otillåtet i norge kan man konstatera.
Såg just slutcallen pendla mellan 16.40 och 16.70 och orderdjupet blinkade som galet.
Synd ikke Star Wars er en kjent og kjær svensk IP. Dette hadde vært et greit prosjekt å ta over
Funcom har jo laget anarchy online så litt innenfor den sjangeren lurer på hvem som kommer til å ta den jobben… kanskje de som lagde Eve online?
Bare vent til de annonserer Anarchy Online: Re-uploaded, om et par år
Har nå vært med på funcom kjøret over to år, de aksjene jeg sitter med nå er nesten i null.
Er det nå jeg bør selge?
Det er nå fremover du skal begynne å gni deg i henda.
Edit: Mine er 10% i pluss og jeg selger ikke en aksje. Var jeg deg, så hadde jeg ikke solgt.
Jeg sitter i samme situasjon. Jeg er standhaftig!! Jeg SKAL tjene gode penger på Funcom, og det viser seg at det ikke skal komme fra å trade… Har mistet litt aksjer på å bomme der. Nå tar jeg heller tiden til hjelp Pengene kommer! Nå, eller om 2 mnd:+1:
All that nedsnitting is finally paying off… Its not only butt butt
Lett å bli “skremt” av en oppgang på 1 krone men er jo bare skarve 20 øre
Akkurat! Vi må avklimatiseres litt før det sitter😉
Edit: 25 øre i dag! Ikke mye, men en god start på uken!
Forstår at folk reagerer, lenge siden vi har blitt skjemt bort så mye action🤣
Antar at alle forstår at jeg kødda. Tror ikke jeg selger på 20kr, heller ikke 25, har ikke bundet opp så mye kapital for knapper og glansbilder. Men det hadde selvsagt vært fint å kunne bidratt med kjøp for å forsterke hype, men det har jeg ikke kapital til, og ønske om å gjøre.
Lykke til i morgen og ikke minst onsdag alle sammen😀
Selg frua, selg skia, selg bobilen!
God ide, Hakon!
Bare en personlig betraktning. Jeg er etter å ha fulgt med en stund, på hva som er skrevet her inne om kursutvikling fremover på Funcom.
Tankene som detter ned i hodet på meg er att jeg er 95% sikker på, att denne gangen kommer MANGE til å selge ALT for tidlig i oppgangen.
Jeg håper ikke dere gjør det, men heller til att alt for mange kommer til å gjøre det.
For all del følg opplegget ditt, har du bestemt deg for å selge på 17-19-21 gjør det. Du har helt sikkert en liten gevinst.
Men tror du på noe av det som er skrevet her inne og sist men ikke minst, tror du att Funcom 2.0 finnes. Ikke selg på de fisle kursene jeg nevner over her.
Det er flere ting som er tilstede i Funcom, som aldri har vært der før. Jeg nevner spesielt 2 ting.
Funcom er nesten gjeldfri (dette skjer før 2018 er over)
Våre svenske venner, har kastet seg over Funcom aksjer. Her tror jeg vi bare har sett starten. IKKE undervurder effekten av att de er vant til en helt annen prising av spillaksjer.
Kassa til Funcom har vel aldri sett bedre ut enn nå, i forhold til utgifter.
Igjen ikke undervurder hypen som kan komme etterhvert som nyhetene popper opp om hva disse pengene skal brukes til. Vi snakker om en god slump penger.
Helt til slutt, skulle CE selge litt mere enn brukbart, ja da kan jeg love deg
Viss du da har solgt… ser du vel slik ut