Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Hvor blir Tom av?

1 Like

Stuck i UMS :joy:

1 Like

Fankern,
Er det første tegn på galskap at man mister oversikten over hva Funcom har sagt om forskjellige ting?
I så fall ligger jeg tynt an. Dog er kursutvikling slik at galskapen er til å leve med…

Mente da vitterlig at Funcom beklaget at The Purge ikke ville bli med til release.
Dette ble også forklart av “proffer” her inne som krevende i forhold til blant annet AI.

Så hvorfor bruker man da et lengre kapittel i dagens newsletter på å kommentere at det jobbes heftig med å få dette på plass?

Uansett - Om så er riktig at The Purge faktisk inkluderes i launch, já så er det jo nok et bidrag til faktisk å påstå at CE forlater EA som et HELT ANNET spill med plenty nytt innhold og dramatisk forbedrede funksjoner (både AI og combat for eksempel)

purge er med tror jeg, men ikke mounts… :slight_smile:

Jeg trodde mounts kom med, men ikke The Purge. Mounts har blitt satt på is pga tekniske problemer, mens The Purge er med, om i en mindre heftig form enn først antatt. AI-en har de begynt å få orden på. :slight_smile:

5 Likes

Purge er med, men kommer ikke til å ta den formen det var snakk om tidligere nå før launch. Mente at banditter og andre dingsebumser kunne raide basen din så det skal være en god oppgradering på AI:slight_smile:

1 Like

911 frå avanza i dag. Går for 1000 neste veke :slight_smile:

3 Likes

911 er vel Porschen som @Hakon skal kjøpe når han har solgt Nano aksjene? :money_mouth_face:

4 Likes

AHAHAHAHAAH Jeg venta på den :smiley:

5 Likes

Beklager, men jeg måtte bare komentere den!

1 Like

1000 by EOD i morgen😎

:running_man:t3:‍♂️ :running_man:t3:‍♂️ :running_man:t3:‍♂️ :running_man:t3:‍♂️ :running_man:t3:‍♂️ :running_man:t3:‍♂️ :running_man:t3:‍♂️

1 Like

IMG_1138

8 Likes

8 Likes

Funny-Party-Meme-Did-i-hear-party

4 Likes

1jv9to

3 Likes

bilde

Et av de verktøyene jeg benytter for å holde et øye med om den nåværende stigende trend i Funcom er i ferd med å flate ut er det såkalte «meme usage» verktøyet. Dette har likhetstrekk med Ichimoku Cloud verktøyet (om enn noe enklere). Dagens uttrekk viser nå at trenden korrelerer kraftig med aksjekursen. Slik jeg har forstått det kan dette være bekymringsfullt og være første tegn på at «hype» er i emning og at denne kan bryte ut når som helst. Som dere ser er antall memes nå sterkt økende og er i ferd med å bryte gjennom den øverste streken i diagrammet (får vi brudd i morgen?

Vil gjerne at noen andre kommenterer på denne grafen. @Christian @h3nk1 ?

(mulig at denne skulle vært postet i TA tråden)

10 Likes

Vel, utfra mine analyser, så stemmer meme-grafen med hvor høy hypen er og er et tegn på nære forestående kollaps i kursen ettersom folk blir drita leie og selger seg ut! :stuck_out_tongue:

3 Likes

Skjønner ikke hva dere snakker om

5 Likes

Ichigo @Gostemning :rofl:

2 Likes

Prøvde å finne hvilke youtube videoer det kunne være som ga views, men fant ikke noe selvforklarende:

1 Like