20kr til helgen <3
Mellom 23 og 25 neste helg! 4,60 og 5 gammel kurs.
Ser bra ut nå. Eneste jeg ikke liker er at Atle begynner å vase på XtraInvestor om oppkjøp og at han er long med aksjene. Vi husker hva som skjedde sist. Han kan ta oss ned flere kroner på bare faen hvis han ønsker. Og han har jo allerede FET gevinst med sine 1,5 millioner+ aksjer. Får håper han gidder å vente til hypen når omsetningen blir ekstrem.
Ellers er det nesten ikke aksjer til salgs oppover.
Jeg har solgt litt i dag, alt som jeg har vært ukomfortabelt lastet med - resten sitter jeg på videre.
Er jo kjekt å ha noe krutt om den skulle ned igjen mot 15,5- 16 kr
Noen gode og planlagte sell on news før release? Tenker da med en trading pot.
Øker så raskt nå at det kommer en mørkerød dag en gang i fremtiden…
Full release blir mørkegrønn uansett😊
Han skulle på skitur rundt lunsj tider… rett etter dukket det opp en salgspost på 800k aksjer
Når det er sagt så er mannen smart og har fått med seg hva som rører seg… godt hjulpet av @Evilfreud i positiv forstand.
Hehe. Forrige gang skulle han på ferie når han bombet ned kursen ~20 prosent.
Smart er han jo, og spørsmålet er om han endrer handelsatferd. Jeg har mine tvil. Han kan tjene grovt på å dumpe som tidligere i tiden fremover. Samtidig vil han tjene mer ved å vente på omsetning og hype.
Uansett bryr det meg midt på ryggen med en midlertidig pullback hvis det på død og liv skal dumpes enorme volum på få sekunder.
Noen som kommer med litt kamuflert skremsel
Om dere har solgt litt for fort så er det veldig kjedelig. Dere får håpe på en dupp, men om det dumpes ut 800k aksjer nå så må mannen legges inn!
Setter opp en ASP-loss i tilfelle
det er jo det han vil
Helt riktig!
kommer ingen dump nå… det er jo bare tull å dumpe her for å kanskje kjøpe tilbake 0,6 kr billigere når man kan gjøre det samme for 2-4 kroner når vi har kommet over 20
vi har svensker i fleng
Det var ikke ment som skremsel.
Jeg har vært tungt lastet siden 14 kr nå, så har jo fått med meg ca 30% så da tenkte jeg at det var på tide å selge ut det som jeg egentlig ikke har råd til å tape…
Nå skal det HODLE’s
(30% ekskludert turen fra 2.2 til 3.2 første gang;) )
Lykke til videre, eg fikk høydeskrekk og er ute.
Viktigste salgsparametere mitt er når stemningen blir «for god»
Slik jeg ser det er det enkelt:
-
Han kan dumpe nå, tjene en bøtte millioner og slippe risikoen med å vente.
-
Han kan dumpe i dag, men risikere å “tape” stort fordi hype og kurs vil eksplodere nærmere launch. I tillegg finnes det i dag store og sultne svensker som kan ta i mot. I tillegg er oddsen god for at PAS og/eller andre hus skal posisjonere seg.
Oppsummert: ASP slår meg som en som handler etter scenario 1.
Jeg siterer @babyrage
Har du ett kortere perspektiv, slik som meg som har en swing trader strategi, så er det å selge en aksje med en gevinst på 10-15% for å siden se aksjen dobble seg etter ingen problem. Hvorfor skal jag bry meg? Jag fikk min gevinst og mitt jobb er ferdig. Hva som skjer etter jag solgt er utennom meg, det har ingen betydelse
Fyren er nok mer oppegående enn de fleste av oss. Han har iallefall en traderpsyke jeg bare kan drømme om. Han skrøt dog av infoen jeg posta diverse plasser. Så får ta det på godt og vondt