Lol! Send den inn til Funcom
I would buy the shit out of it
Har jo solgt litt i noen aksjer jeg satt i forrige uke, gogl og Nano. Solgte rett før oppgangen i Nano, så litt uheldig der.
Tok 5000 Funnere ekstra forrige uke. Etter det jeg har lest av tilbakemeldinger nå i helga på diverse fora og her inne, valgte jeg å ta 5000 til i dag. Dette selv om jeg må snitte ganske mye opp.
Synes dette bare ser bedre og bedre ut+ att jeg tror Funcom har en ekstra gobit oppe i ermet til CE som de ikke har fortalt oss om. Skulle de ikke ha det. Dette går veien allikevel, det er jeg temmelig sikker på.
Edit. retta opp antall…
Håper det er 5000 aksjer og ikke 5millioner aksjer du mener 
Huff da, Halling… Hold tunga rett i munnen nå din tulling 
Det smeller opp i det øyeblikket noen gidder å ta ut motstanden på 18,60 - da må småfolket som trader sette på seg skoa.
Varje försök på att spränga 18.60 föregås av en ny dump.
Tja, ser det mer som små traderposter til TI-medlemmer som gambler på at ~18,60 holder og at de kommer inn igjen billigere - knapt volum å snakke om.
Hva skjedde nå da? Bra teknisk at den slutta i hod og over teknisk motstand
Edit slutta 18,80 (3,76 gammel kurs)
Denne kommer den nå. Vi starten reisen oppover når som helst. Er nok mange som kommer bli godt kjent med joggeskoene sine, om ikke så lang tid.
Solgte noe annet og tok litt til…
Tok mitt første lille lodd i Funcom. Fikk ikke så mye jeg ville ha, men får prøve igjen i morgen og satse på at jeg ikke trenger de raskeste joggeskoene.
Ser at noen har tradet seg litt vekk fra oppgangen idag
Hvordan ser du det ?
Hvis jeg ikke har blingsa helt så er prosenten du har i parentes for Funcom idag. Den andre prosenten er utviklingen for hele porteføljen som du har meldt inn i TI
Så da har jeg tradet meg vekk ?
Jeg solgte noe annet og kjøpte mere .
Da går snittet opp 
Tenkte ikke på deg frodo
Nei, men det var et eksempel.
Tror ikke de som backtrader gidder å operere på TI til en hver tid:-)
Ellers kan folk få kjøpe og selge som de vil, uten at andre skal bry seg og lage styr… Er også en mulighet.
Ellers så kan folk som ikke tåler kommentarer finne Donald duck å lese
30 nok here we come