Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Lol! Send den inn til Funcom :stuck_out_tongue: I would buy the shit out of it

2 Likes

Har jo solgt litt i noen aksjer jeg satt i forrige uke, gogl og Nano. Solgte rett før oppgangen i Nano, så litt uheldig der.
Tok 5000 Funnere ekstra forrige uke. Etter det jeg har lest av tilbakemeldinger nå i helga på diverse fora og her inne, valgte jeg å ta 5000 til i dag. Dette selv om jeg må snitte ganske mye opp.
Synes dette bare ser bedre og bedre ut+ att jeg tror Funcom har en ekstra gobit oppe i ermet til CE som de ikke har fortalt oss om. Skulle de ikke ha det. Dette går veien allikevel, det er jeg temmelig sikker på.
Edit. retta opp antall…

6 Likes

Håper det er 5000 aksjer og ikke 5millioner aksjer du mener :stuck_out_tongue:

1 Like

Huff da, Halling… Hold tunga rett i munnen nå din tulling :money_mouth_face:

1 Like

Det smeller opp i det øyeblikket noen gidder å ta ut motstanden på 18,60 - da må småfolket som trader sette på seg skoa.

1 Like

Varje försök på att spränga 18.60 föregås av en ny dump.

1 Like

Tja, ser det mer som små traderposter til TI-medlemmer som gambler på at ~18,60 holder og at de kommer inn igjen billigere - knapt volum å snakke om.

Hva skjedde nå da? Bra teknisk at den slutta i hod og over teknisk motstand

Edit slutta 18,80 (3,76 gammel kurs)

4 Likes

Denne kommer den nå. Vi starten reisen oppover når som helst. Er nok mange som kommer bli godt kjent med joggeskoene sine, om ikke så lang tid.

3 Likes

Solgte noe annet og tok litt til…

5 Likes

Tok mitt første lille lodd i Funcom. Fikk ikke så mye jeg ville ha, men får prøve igjen i morgen og satse på at jeg ikke trenger de raskeste joggeskoene.

11 Likes

Ser at noen har tradet seg litt vekk fra oppgangen idag

Hvordan ser du det ?

Hvis jeg ikke har blingsa helt så er prosenten du har i parentes for Funcom idag. Den andre prosenten er utviklingen for hele porteføljen som du har meldt inn i TI

Så da har jeg tradet meg vekk ?

Jeg solgte noe annet og kjøpte mere .

Da går snittet opp :slightly_smiling_face:

2 Likes

Tenkte ikke på deg frodo

Nei, men det var et eksempel.
Tror ikke de som backtrader gidder å operere på TI til en hver tid:-)

Ellers kan folk få kjøpe og selge som de vil, uten at andre skal bry seg og lage styr… Er også en mulighet.

2 Likes

Ellers så kan folk som ikke tåler kommentarer finne Donald duck å lese

30 nok here we come

5 Likes