Er jeg på villspor å tenke at Mutant vil få en lanseringsdato på kvartalsrapporten 15.5?
Blir for tidlig tror jeg
Jeg tror MYZ kommer i sept
Lanseringsdatoen kommer nesten garantert ikke på kvartalsrapporten. Det kommer til å komme som en pressemelding/børsmelding for seg selv.
Burde unngå å lansere det samtidig som andre store spill
takk @Slappenfjert . aner ikke hvordan man gjør lanseirngsdatoer, men burde nå holde seg unna desember og ifølge orion analysen det var snakket varmt om ifjor kommer hypen 1-3mnd på forhånd. Da det er ikke mye spillerom om man skal se på det optimistisk:slight_smile:
Funcom snakket om det, og så lenge de har tenkt å kjøre kun digital release, så vil de være veldig fleksible etter at de har fått spillet godkjent for PS4/XBox. De vil da se etter et lanseringstidspunkt med så få andre store spill som mulig.
Funcom har nevnt at de ser på mulighetene for en retail-release også, men det er i utgangspunktet ikke planlagt.
“Reklame” for funcom fra kongen av shareville. Trekker sikkert noen flere kjøpere 

Tänkte precis lägga upp den 
Er nok en generell økning hos småsparere nå.
Antal ägare hos Avanza 924
Ref: https://www.avanza.se/aktier/om-aktien.html/821915/funcom
Har ikke sett det tallet så høyt for, lå jo en stund og vaket rundt 800.
Ganske så behagelig å vite at man nå sitter i en riktig aksje.
Hvis nå CE full release skulle føre til ett bra salg og MYZ blir en suksess. Hva ser dere i krystall kula for 2019, også kursmessig?
Forventningsrally ved hver release
Starbreeze prising? 37-40 kroner?
Som svenske peers som gjør det bra: 40+ kroner. Skulle Funcom lykkes nå, vil de faktisk bli svært mye mer attraktive enn dagens SB som sliter med gjeld og emisjonsspøkelse etter RAID og annen pengegalopp.
Det å kunne operere uten gjeld er bare fantastisk uansett hvilken bransje man er i. Man skal vel ikke helt utelukke at man kan bli kjøpt opp
Mener dette som @antzzo delte i CE-tråden bør deles også her:
Synd det er slutt for SteamSpy… Litt usikker på hva jeg tenker rundt dette enda. Heldigvis har vi etter hvert fått ganske god innsikt i hva som skal til for å ligge ulike steder på salgslisten til Steam.
Lika bra. Många som missförstår datan och tro det är typ realtid och faktiska siffror ftån steam
Ja, inte säkert att detta är så negativt alls. Blir vansinnigt mycket spekulationer på ibland väldigt vaga siffror
Grattis med pluss @h3nk1
Det unner jeg deg virkelig. Tar en skål for deg i kveld

Jeg tok 15K til i dag, og har i tillegg ladet kanonene!