Japp inget var fake
Første gang idag jeg gikk fra min superlån hos nordnet til å ta full belåning. Og alt gikk på funcom. men det blir nok bare lån til lansering. ikke etter.
Er det denne utviklingen man kaller erektus momentus
Har vært en økt volum av streamere på twich som har gamet CE siste tiden. Noen som har fått med seg om dette har vært sponsede stream`s?
Ingen sponset stream er observert enda.
Steamdb har statistikk på antall views på twitch og den går opp
Verd å nevne at dette, sålangt bare knappe 2-3% oppgang, når vi ser 10-20% som ved ea 2017 da vet vi at markedet har våknet.
Ingen kjøpt promotering enda. De som streamer er de som er interessert i nye patchen
Det er endel som legger ut videoer på youtube også, heller ikke det betalt innhold såvidt jeg kan se:
Det kommer til å bli solgt bra med fremover. Og fortsatt har ikke markedet, media eller taxisjåførene våknet
Alltid lett å glemme boblen vi her inne lever i. Den sprekker ikke og når allmennheten på en stund enda.
Dette er bare pre trade. Tror det er MANGE som selger ALTFOR tidlig.
Funcom er ikke igang med PR showet enda…
Fy fader de to kommer til å angre big time
Ville anbefalt folk å sitte med minst 80% av det de ønsker til en hver tid, så trade de resterende 20%, men ikke mer. Evnt som meg, sitt med 100% og kjøp 20% ekstra på dippene
Det er kort vei opp til 30 -50 kr, lunten er tent…
110%, så 30% gearing på topp. Som du trader
Kan være vi får startskuddet i sluttauksjon i dag
CE er den eneste relevante arvtakeren til alle millionene med kjøpere og spillere av ARK og Rust. Den trenden vi så starte brutalt opp etter siste oppdatering kan ha vært det faktiske startskuddet på et norsk eventyr
Litt som skuddene i Sarajevo
Jeg har ca 50% mer enn planlagt, mye pga Swedbank Robur. Veldig hyggelig av dem å kjøpe seg inn, det gjorde at jeg økte mer nede på 12,50. Det er forsåvidt en grunn til at jeg vurderer å selge litt nå, har jo endel mer enn planlagt. Må bare finne et punkt hvor kursen er over forventningene mine.
Har sett en del reviews, hovedsakelig fra tidligere ARK-spillere som digger CE.
Hadde konsoll-versjonen sett bedre ut, så hadde jeg kjøpt mer nå, men for meg er den et usikkerhetsmoment. Den trender bra, men vil det tekniske være bra nok til at gameplayet skinner igjennom?
Jepp, migrasjonen kan bli voldsom!
Ikke glem bussjåføren!
Taxisjåføren, kebabselgeren, studentene, naboen, Hakon, hunden