Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Pluss MYZ salg :face_with_monocle:
Personlig tror jeg 3 mill på Ps4 er et longshot…

Hva var gamle Starbreezers høyder?

Edit: Orda stokka seg litt :roll_eyes:

@christian har det i hodet, var det ikke rundt 8mrd?

1 Like

Jepp, 7-8 mrd var de vel verdsatt til.

1 Like

Spørs også hva mer Funcom trekker frem. Har til tider vært stusselig å være Funcom aksjonær for flere av oss på TI, men jeg tror det blir j…g lønnsomt for alle som er tålmodige, evt gjør gode trader.
Jeg kommer til å være i Funcom de neste årene.

4 Likes

Solgte halvparten men kjøpte igjen dagen før EA da det ble streamet på Twitch kl 1605 en dag før det var lov :slight_smile:

3 Likes

Jeg har tro på 1,5 million på PC men no believe in Xbox. Mulig 500 - 750.000 på Xbox og 1,5 mill på ps4

MYZ derimot har jeg tro på mellom 1,5 og 2 mill

Helt ny IP selger bedre enn Xcom 2? Jada, her er vi konservative. :joy:

4 Likes

Jeg har ståltro uansett @Christian

1 Like

Tror också på samma tal för MYZ… spelet ser väldigt lovande ut.

Mtp konkurrenter så tror jeg Ps4 gruser pc. Noe som taler imot er at konsoll gamere er veldig tradisjonelle og kjøper de store titlene.

Ingenting hadde vært noe bedre men jeg er litt skeptisk at de får tekniske problemer og at det vil fucke til salgene slik som det har vært med Xbox.

2 Likes

Jeg var småskeptisk til MYZ, men må si trailer og gameplay blew me away.

Har spilt alt av xcom siden UFO på 486. Og de fleste andre slike type spill. Jeg er den typiske kjøper av sjangeren og kan ikke si jeg har sett noe som er noe særlig bedre… Jeg tror MYZ selger skjorta av CE første året.

Men har ikke noe å si for kursen nå da :slightly_smiling_face:. Men gleder meg veldig til i høst og​:money_mouth_face:

1 Like

Høyst trolig mange gode trading muligheter i Funcom ila 2018 ja! :yum:

:heart_eyes:Funcom: en av de bedre aksjene å sitte i på Oslo børs :slight_smile:

12 Likes

Er det i dag vi får den første 10% + dagen?
Trykket bygger seg opp…

2 Likes

Om jeg måtte tippe, vil jeg tro i morgen. Da er det fredag. Da kan det fort være mange som mener det blir for risky å sitte utenfor over helga. Så har du jo det at tirsdag i neste uke er fridag, så det er bare 4 børsdager den uka. I dag tror jeg FC ender i området -1% til +2,5%, altså litt som de siste par uker.

For hver dag som går blir FC sitt markedsføringsbudsjett fordelt på én mindre dag, dvs. når det kommer blir det mer konsentrert.

Tenker det går knall idag, 22.6 nå :slight_smile:
Tipper vi ender på 22.86

1 Like

JEg ser og høyner med 23. Usikker om vi closer der oppe, men tror definitivt vi skal utfordre.

2 Likes

10% er alltid kult, men det er peanuts i Funcom, men tiden med 30-40% dager i Funcom er muligens forbi.
Jeg synes stigningen vi har nå er helt flott.
Litt opp hver dag…

2 Likes