noen svenske finansavisen som har sak på Funcom?
Kommer til å bli et meget lukrativt regnskapsår for Funcom 2018. Allerede 20 MUSD på bok, pluss fremtidige inntekter av CE og MYZ, og i tillegg til flere spill neste år… Whats not to like? Anyone?
Er dette en tråd om sanntid?
Nå er hegnar ute også
Standard text “Spillselskapet ute med ny oppdatering”. Som troligen tog emot att lägga ut.
finner ikke noen ledige EU PVE servere - alt er fullt…
Det var vel bare plass til ca 4k. Satser på at Funcom får ryddet opp fort.
6 av 142 servere Official PVE EU - har plass.
Da er det sankk om 1-2 plasser…
not-again.jpg
amagad… throwback 2017 liizzm
Jeg venter bare på tweeten fra Funcom: “We are doubling are EU server capacity to cater to the hoard of exiles on our servers”.
Håper dette er et planlagt PR-stunt. Pressen elsker sånne meldinger.
Varför launchar man med så få servers tillgängliga?
Det är väl lika bra att ta i och göra plats för orimligt många precis vid launch och sen minska när man ser hur behovet ser ut?
man vil ikke ha nesten tomme servere heller. Det er en balansegang. Håper funcom er på ballen som de sa på investor-møtet.
Det er jo som å be om en review bombing om man fjerner serverne tusenvis av spillere har brukt tid på
Og om de har for mange servere ved launch vil man fort ende opp med en haug med halvtomme servere etter en uke eller to.
Sålenge Funcom er på ballen og øker gradvis kapasitet skal det ikke være noe problem. Regner med de jobber på spreng for å fikse dette ASAP
Absolut, förstår hur ni menar… men är det inte alltid bättre att ha ett gäng tomma servers “just in case” än att ha för få platser? Litar på att dom löser det dock
De bör ha en plan B för detta efter CE releasen
Dette må være en problemstilling funcom har tenkt på og som de har løsninger på.
Det burde vært reservert servere og muligheten til å bare skru på en bryter for å aktivere dem. For så å reservere et nytt sett med servere som man har i bakhånd.
jeg ser på en ps4 live stream på YouTube nå og så langt(40min) er det dønn stabilt. AI virker bedre enn tidligere også.
spiller på server