Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Mulig du ikke har fyllt inn salgspris? :slight_smile:

1 Like

image

3 Likes

Må regne med litt startproblemer ! Har dere sjekket reviewsene til PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS eller ? 40 % positive de 30 siste dagene også er mange missfornøyde med Ce på over 80 % og rett opp blant topp 5 ???

1 Like

Exactly. Blir manisk panikk, hvor salgsordrene stadig endres nedover for å få fyll. Samme panikken som skjer med motsatt fortegn, når kursen går oppover.

3 Likes

Tenker at langhelga som kommer nå er perfekt for å bygge en stabil stor spillerbase. Nesten 14 000 som spiller nå.

1 Like

De ser nok på Norge (altså top sellers, ikke global top sellers)

1 Like

Om man nu har “ståltro” på Funcom 2.0, varför sitter då folk och nervöst följer med på tickern? Sätt upp en tidshorisont och kursmål, genomför planerade sälj/köp. Det är inte nödvändigt att träffa på toppen eller botten hela tiden.
Försöker man med det går man garanterat lika ofta på smällar som man gör en bra trade.

Jag sitter inne i Funcom och har satt mig en tidshorisont och en förväntad avkastning. Det har fungerat bra i andra företag och det fungerar bra i Funcom.

Kom ihåg att det inte är en vinst eller förlust innan du säljer -du har fortfarande samma antal aktier :grinning:

3 Likes

Sällan skådat bättre köpläge i en aktie. Fundamenta är urstarkt. Det är (ursäkta) så många nervösa själar här inne. Är det ingen som lärt sig någonting av aktiehandel? Köp och håll om du tror att det fundamentala kommer vara starkt. Inte sälja i panik. Vem gör så? Är det någon här som inte tror på det fundamentala eller?

2 Likes

Jeg tenker rekylen blir helt vill :slightly_smiling_face:

1 Like

Dagen er som en blåkopi av fredagen.

1 Like

image

11 Likes

:joy: Dette er syke greier ass

Sitter i ro med mine baller av stål

9 Likes

Her også, har kjøpt mer …

1 Like

Min hypotese:

Noen - jeg tror jeg vet hvem gitt flashing av mange flere aksjer enn det listene viste (ja, noen tar ut dette daglig) - har lånt aksjer og satt short. Baller av stål med tanke på hvor bull denne launchen faktisk er. Nå brukes rå makt til å voldta kursen, før det dekkes inn.

Ære være - slik er ståva i Funcom-aksjen. Man trenger bare tvinge gjennom viljen sin, stikk i strid med det vanlige dødelige må basere investeringer på: fundamentale verdier og vurdering av produkt.

Småsparerne taper som alltid i dette spillet. Det vi ser i dag har ingenting - jeg gjentar: INGENTING - med launch å gjøre. Launchen er stålbull, det pumpes ut tusenvis av spill og Funcom tjener titalls millioner as we speak.

Dette handler kun om et planlagt stunt, stikk i strid med sentiment og logikk, for å loppe småfolk.

2 Likes

Ja asså vem har inte köpt mer idag undrar jag?

kjøpte selv
sitter litt for tungt nå med hele 3000 aksjer, kan noen pumpe opp til 22 så kan jeg lempe ut 200?

…tror ikke jeg skal si hva jeg har… :roll_eyes:

1 Like

Nå må dere ikke glemme å benytte dagens fantastiske kjøpsmulighet. Dette er jo galskap på høglys dag. Over 10% ned etter gårsdagens suksess??? GALEMATTIAS.

4 Likes

Tänk att funcom fortfarande handlas som en ren triggeraktie, aldrig på fundamenta vad som faktiskt händer i bolaget och hur siffrorna kommer se ut. Det är alltid “pump n dump” fram tills nästa trigger.

Såhär i efterhand skulle man ju sålt allting igår och köpt idag igen men inte ens jag trodde ju att det skulle bli såhär igen. Helt sjukt :joy:

2 Likes