Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

37

Det blir fler och fler svenskar så ingen oro där, det tar bara lite tid för alla att upptäcka caset men ordet sprider sig nog ser det ut som.

10 Likes

Efter frågan varför Funcom är de mest spännande spel bolaget inför 2018

2 Likes

Etter å ha sittet med aksjer siden februar 2017: TELL ME ABOUT IT :man_facepalming:

Noen som har lyst til å fortelle hva som skal til for en såkalt “særnotering”? Antar at det må godkjennes av GF, men utover dette kjenner jeg ikke til andre eksempler…

1 Like

Ei krone her å ein krone der.

6 Likes

Satser på at CE er på denne listen for 2018 :slight_smile:

2 Likes

Listen inkluderer ikke PC digital salg, som betyr at 70-80% av PC volumet ikke er representert der.

1 Like

Carl på Swedbank gästade Dagens Industri i morse på deras “Börsmorgon”.

00

:money_mouth_face:

21 Likes

Jeg tror Funcom kommer til å få en vesentlig bedre utvikling enn Paradox Interactive AB har hatt til nå, kursmessig.

Med mindre selskapet får større utfordringer ifm lansering eller spillene ikke treffer markedet.

Spennende blir det uansett :wink:

Når 2 tallet ryker nå så tror jeg det er det siste vi ser til 2’ern.
Nå er det så masse spennende som skjer allerede i nærmeste fremtid.
Tar livet med ro :wink: Money in tha bank :moneybag:

5 Likes

Härligt uttalande från Carl Armfelt idag. Extremt duktig och insatt investerare i spelbolagsbranschen

2 Likes

Kommer vi oss over 3 i dag ? :slight_smile:

Nei :slight_smile:

Dvs om ASP vil det er han som styrer kursen … tror han er fornøyd med blått

1 Like

Beklager, helt fersk innen aksjehandel. Hva mener du med blått?

He he. Evt grønt. i pluss.

1 Like

Smeller snart nå :wink:

Det var en litt mer kjent farge ja. Hehe.

Sender ASP oss over 3 i dag?

• Ja
  • Ikke f… :flushed:

0 stemmegivere

Må jo svare ja. Ønsker ihvertfall det😅

1 Like

Helt galet att det ska handla om hur en enda person känner för att göra just idag. Något är rejält fel om någon kan påverka ett bolag på huvudlistan så enkelt :disappointed_relieved:

3 Likes

Må bare smøre oss med tålmodighet inntil nyheter kommer, og interessen stiger! Per i dag er ikke volumet stort nok til å overgå bøller på topp-20 listen :slight_smile: