Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Ja :wink:

Funker på baising også :wink:

2 Likes

Når man skriver det samme hele tiden med ett smile og blunkefjes er det ikke humor lengre.

Du får ha barnsligheten unnskyldt, @Ca2!

Det er fredag, ørejukking og funcom jobber med en fin, grønn, Bullish Engulfing candle :expressionless:

3 Likes

Funcom hype

7 Likes

Haha skulle precis lägga in det @antzzo :smiley:

Från 2:57 snackar han lite om Funcom.

“Har varit lite misskött historiskt, det är inte lätt att göra digitala tjänster”
"…har under hösten valt en ny strategi och i princip kopierat Paradox playbook"

2 Likes

Veldig interessant dette med stillesitting forran skjermen og hvordan dette allerede og på sikt vil kunne påvirke forbrukerkonsum og smarte investments.

image

3 Likes
1 Like

Stream om 39min
Link til Twitch kanalen

5 Likes

God helg alle. Neste uke er det samling i bunn. Så skal vi OPP! Pump og pump.

3 Likes

Hehe, joda - vi har god kontakt med Funcom, vi. Kryptovaluta på tvers av spill er det mange som allerede har forsøkt seg på. Enjin-coin, GameCredits, det finnes sikkert 10-20 slike. Grunnen til at det ikke fungerer (i mine øyne) er at en valuta må være knyttet inn mot hver enkelt verden for å kunne flukturere med dens mekanismer. På tvers så kan man like gjerne bruke USD eller BTC, hvis man ser bort fra at man kan lage mer egnet teknologi.

1 Like

De viser bare starten av spillet på streamene sine :sleeping: de har jo så mye kult innhold senere i spillet! conan exiles is so much more :crossed_swords: @funcom

5 Likes

God poengtering! Det har jeg forundret meg over mange ganger.

Lett og ledig stemning, men det hadde vært hakket mer interessant å følge dev streamene om det var en noe mer gjennomtenkt presentasjon av spillet. Slik det er nå er det 99% meningsløs vandring og tilfeldige samtaleemner i presentasjonen.

Her har dere i @FUNCOM noe å gå på, for å si det forsiktig.

6 Likes

Ja enig de burde heller lage en newbie guide stream/video med tips for nye spillere og ferdig med det… deretter vise mere innover i gamet i hver stream med en plan for streamen
… streamen i dag med spawn i ørkenen og surring rundt elven har vi sett “tusen” ganger :wink:

2 Likes

De burde latt gode gamere slippe til når de skal streame. Og la de få fritt spillerom. Da først ser man potensialet

1 Like

Hvem ser egentlig på streamene?
Investorer, eller potensielle kjøpere av Ce?

De hadde en stream tidligere der de joinet en server med mange andre spillere på. Tanken var god selv om det var litt mye early-game innhold.
De kunne gjort det samme bare på en server som var kommet lengre i spillet. Så kunne de ha raidet noen baser til in-game fiender mens de var live på twitch. Hadde blitt knall stemning og høy adrinalin-føring :crazy_face:

1 Like

Skulle vi ha invitert de til å spille på tekinvestserveren, og lagt opp til raiding og pvp?

9 Likes