Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Jeg visste att den fyren innerst inne er kjempesmart, snakk om å følge med i markedet. På den andre siden, nesten umulig å ikke få med seg det som skjer om dagen. Viss du ikke sitter med bind forran begge øya da. :joy:

A post was merged into an existing topic: Funcom Insidertråd :rocket:

Helt fantastisk forklarende for en som ikke har prøvd spillet @Gostemning. Og jeg lo godt her :joy::joy:.
Blir enda bedre når de får lagt til flere områder og mounts, sorcery osv. Men høres ut som dette vil fenge folk markant og flere vil kjøpe spillet over lang tid

2 Likes

En av de bedre anmeldelsene.

Lag den på engelsk og putt den på steam. Lo godt av brattkort saken ;D

4 Likes

Glad to be of service :slight_smile:

Will do! Veldig god idè :slight_smile: Skal gjøre det seinere når jeg kommer hjem!

9 Likes

Ingen som har nevnt at man ofte kan se at beina ikke rører seg når man springer. Ser litt løye ut når en mann blir dratt bortover ørkenenen mens bena står i ro. Så litt bugs finnes det nå fortsatt.

2 Likes

Her er det bare hausing som er tillatt! :sweat_smile:

3 Likes

Aldri opplevd. brukerfeil fra din side :stuck_out_tongue:

3 Likes

18 Likes

Fin oppsummering. Jeg personlig har også av de grunner og spillets stand, ikke solgt en eneste aksje. Eneste jeg begynte min kommentar med var det at fler begynte å ta seieren på forskudd angående kursen på mandag. Der er jeg mer føre var og synes det er litt rart mtp hvordan kursen til tider reagerer.
Men jo, ja, kan skjønne folk er entusiastiske også, særlig hvis man var usikker på fredag og vurderte selge. Så sånn sett er kanskje det passer med gratulasjoner. Uansett spennende.

3 Likes

Det ser passe løyent ut når du svømmer med en naken, kvinnelig karakter også :joy::joy:
Men kan jo ikke kreve at svette nerder fra Funcom får visuelt på plass vaginabevegelsene til en kvinne når hun svømmer. :deciduous_tree:
De får ta løpingen først, ja :smile:

4 Likes

Blir vanskelig å gjøre noe med oppgangen som kommer i morgen. 2 plass som varslet/håpet PS4. :moneybag::grinning:

1 Like

Kursen skal sikkert bombes i henhold til den stolte tradisjonen i papiret. Men hvorfor bry seg med det. Nå kan vi bare glede oss til tallene som presenteres innen kort tid. Kanskje det guides allerede til uken.

Kursen kommer, den - det er det eneste som er sikkert med suksessen vi ser ta form :+1:

5 Likes

2 plass nå!

Tenk om vi klarer 1st!

17 Likes

Da må jeg selge nyrene og bestemor, for å gå enda mer all-inn.

6 Likes

Jeg hadde en kommentar, men måtte moderere meg selv :sweat_smile:

Forventer en leet tweet fra Funcom snart! :sunglasses:

2 Likes

Artig å følge med på https://conandevtracker.com/ om dagen, Funcom er virkelig på!

Jeg synes det er på tide med en liten hyllest til alle i Funcom som jobber ræva av seg for oss om dagen. Jeg er ihvertfall utrolig imponert over hvordan spillet har endt opp og hvordan launch er håndtert. Jeg koser meg glugg både med spillet og med å følge med på det som skjer!

Sikker på at det er folk i Funcom som følger med på diskusjonene her inne. Hils alle og si tusen takk for fantastisk innsats! :kissing_heart:

26 Likes

http://www.swedbankrobur.se/fonder/microcap/index.htm

Funcom är 3e största innehavet i Swedbank Roburs Microcap Fond

9 Likes

vi må huske at gods of wars er et gammelt spill, allerede solgt millioner av kopier

derfor selger 1 plassen dårlig, og 2 plassen er sikkert milevis bak, bare noen skarve kopier daglig

ergo så er det ingen ting og skryter av :slight_smile:

1 Like