#3, nå må bare CE slå House Flipper og ta #2 tilbake, ikke usannsynlig at det skjer.
Sjukehus
Hvem tør at sidde udenfor døren den 24.maj?
Om man ville inn før Q rapport, burde man vært inne allerede. Klart, noen kommer alltid sent til festen🙂.
Som seg hør og bør får vi sikkert en massiv dump på rapporten. 600k-700k på på bid med påfølgende panikk og ytterligere 1 mill dumpes fra skvetne…, med resultat at kursen stuuuper 1kr-1,5kr ned, før den henter det inn igjen et kvarter senere😀.
Det er ikke noe rakett. Det er strømstad ferga, som sakte men sikkert turer norske verdier over grensa til sultne svensker🇸🇪
Vi kjøper billig bacon av de og de kjøper billige aksjer av oss.
Svenskene kjenner sin besøkelsestid
Økning i eiere på Avanza fra 1138 (16/5-18) til 1525 i dag.
387 nye Funcom eiere på 3 dager.
Edit: Når jeg tenker meg om så har vel denne økningen kommet i går. Altså 387 nye på en dag!
Kan se ut til at artikkelen med Carl Armfeldt i Swedbank Robur har hatt en voldsom effekt borti Sverige samens med utrolige listeplasseringer på PS4.
Och det är bara början… vi har lång till thq eller starbreeze hos Avanza
Fortsatt på topp på: https://store.playstation.com/en-us/grid/STORE-MSF77008-TOPGAMES/1
Sist jeg sjekket var det 2980 Playstation servere. Nå er det 3778! Økning på 800 servere på bare ett par dager
Er du sikker på att tallet er riktig? I såfall er det megabull og tyder på att PS4 selger meget bra
Hvor mange offisielle servere er det? Som Funcom har sett seg tjent med å bestille selv.
Hvor ser du oversikt over antall ps4 servere?
Logget meg bare inn på spillet å da får man opp antall servere i PVP og PVE. Å ja tallet stemmer men er ikke sikker på hvor mange servere som er offisielle. Ikke så rart det øker da, spillet er jo nr.1 i ganske mange land nå
Deilig avslutning vi hadde denne uken slutt høyeste. Noen som angrer på at de solgte. Neste uke banker vi gjennom 23
Jeg solgte 100 aksjer for champis til 17. Mai
Da er du rimelig all inn hvis du må selge 100 aksjer for å kjøpe sjampis crazy man
Hahaha Ja er ganske all in, og lenge til lønning så da ble det nødløsning , viktig med drikke
Jeg solgte 10k for å få råd til ny rullator! Håper jeg kan kjøpe tråbil for resten!
Angrer litt, men kan liksom ikke klage på 50% gevinst på mindre enn et år. Sitter igjen med nok til at jeg håper det går videre opp. 26 hadde vært fint.