Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Det er skrivefeil, skal være H2 2018. Det er bekreftet fra funcom.

4 Likes

Jag förbeställer direkt när det kommer till ps4! :grinning:

4 Likes

Endelig fikk eg kjøper gjennom! Har dere problemer med betaling så kontakt kundeservice (contact us link nede i venstre). De sa kortet mitt var “Atypical” og forrandret innstillingene for transaksjonen, sa de. Jeg har et vanlig norsk visa kort, FYI :sunglasses:

(Ut i fra bildet her så ser jeg det er på tide å vaske jobb PCen også :mask:)

3 Likes

WTF? Har aldri opplevd slik stillhet på forumet. Stille før stormen?

1 Like

Vi hvisker på bakrommet…:wink:

1 Like

4 Likes

Er ikke så mye å skrive om. Det meste er kjent. Nå er det bare å vente.

2 Likes
11 Likes
26 Likes

Funcom 2.0 levererar allt enligt plan. Hade de inte varit Steam summer sale hade DLC varit på första plats garanterat. Just nu topp 25! 2.0 fungerar… modellen fungerar! Grattis alla Funcom ägare!

topp%2024

19 Likes

17 plass nå for dlc!

5 Likes

Om man tar et forsiktig utgangspunkt på at 20% av de som har kjøpt spillet også kjøper DLCen, vil det si at det fort selges 300k.

Hva sitter Funcom igjen her? 40kr? 50kr?

Det er da 12-15 mill inn i kassa. Utgiftene med det her er jo minimale.

3 Likes

Neppe første, men definitivt høyt oppe.

Anntar dog, som nevnt her tidligere at det blir en rask peak, pga de fleste som har CE og spiller aktivt, kjøper dette med en gang. Vi bør ikke forvente at DLC blir værende helt i topp.

Men dette er uansett easy $$$ for Funcom. De bør kjøre på med DLCer mens CE er hot!

4 Likes

12 plass!

10 Likes

når jeg trykker inn på steam. velger bestselgere. å conan er på 6 plass.
da har jeg trykket inn rett meny valg å conan stiger opp på listene igjen da vel? :slight_smile:

Nei du ser på Norge ikke den globale.

https://store.steampowered.com/search/?os=win&filter=globaltopsellers

ah. ok takker.

DLC fortsatt på førstesida.

#23.

1 Like

DLC gjør det jo helt rått i forhold til at Steam sommersalg er i gang. 99 kroner er ikke småpenger når det selger så godt som det der, det går direkte på bunnlinja :sunglasses:

8 Likes

@h3nk1
bilde

2 Likes