Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Hva andre ting enn MYZ kan dra opp kursen de neste 2 månedene?

1 Like

ASP :rofl:

2 Likes

Ny dlc, pets og sorcery

4 Likes

Info om nytt spill. Stort kjøp fra fond eller annen stor aktør.

4 Likes

Q3 (8tegn)

1 Like

Analysedekning

1 Like

nya förläggaravtal/förvärv

1 Like

Den vanlige pump og dumpen ?

Felles bønn og/eller brev med anmodning om nåde til aksjekongen vår :pray:

Vel, fortsatt bra salg i :jp: burde jo ha noe å si. Solgt minste 100k der nå, noe som betyr 20 - 35 MNOK rett på bunnlinja.

Men «markedet» pleier ikke bry seg all verden om innsidekjøp eller penger i kassa.

@Slappenfjert hvis du skal kjøpe på nytt må du virkelig prøve å ikke kaste kortene (igjen) når det ser som svartest ut :wink:

Av ting som garantert vil gi mer volum: nye fond eller analysedekning.

1 Like

50k blockmongot från igår is back

Er det så viktig hva kursen står i akkurat nå da? Husker noen aktører solgte seg ut av Stillfront rundt 75-95 kr (om jeg husker rett) - måneder senere gikk aksjen i været

Som flere allerede har skrevet kommer det mye bra fra Funcom de neste månedene

Lav kurs = muligheter

Kanskje ikke så mye de neste 2, men for de neste 3 er svaret enkelt -
DESEMBER…fordi Funcom! :money_mouth_face:

Postet dette 11.12 i fjor:
56
Skjermbilde 2017-12-11 kl. 18.08.56.png1099x656 31.6 KB

Penger satt i Funcom “ca på pilene” ga temmelig spreke gevinster innen neste par-tre månedene 7 av siste 8 år. 2012/2013 ser kanskje ikke så imponerende ut ved første øyekast, men var drøye 100% å hente der også :wink:

Fasiten for 2018 ble vel ca 50% fra posten og til 3. jan :grinning:

#superenkelforskning

9 Likes

Her er det jo ikke Funcom som er publisher såvidt jeg har forstått, så jeg antar at publisheren har betalt en engangssum og så får Funcom en en royaltyprosent i stedet for “100%” som de vanligvis får.

1 Like

räkna med 200-250 nok till Funcom per såld kopia i Japan så blir de ju 20-25 mnok rätt in på kontot vid 100k sålda. Vi är inte förläggare och således blir inte kostnaderna högre utan det är rena pengar in ;D

200-250 kr er det jeg forventer når Funcom publisher selv. Jeg antar publisheren her tar en større del av kaka enn sine egne utgifter. Ellers hadde det jo ikke vært noe poeng for dem. :wink:

1 Like

Jeg tror egentlig ikke på noen store kursutslag før november, men 4. november begynner vel MYZ beta, og 5. november er det q3 rapport.

Med mindre du har tenkt å hoppe over til noen andre selskaper før 1. november så virker det som at det er greit å sitte/akkumulere i funcom akkurat nå i mine øyne.

Jo, men jeg tror fortsatt 20 - 35 er rangen :slight_smile: Kanskje litt lavere på øvre side.

Funcom burde vel sitte igjen med ~200 når spillet koster 500 - 600?

Den ble postet for noen dager siden.

robotfail

Kan ikke være all verdens salg igjen å utløse her nede for vår :robot:-venn.

Edit: Og der fikk vi en 150k blokk på 18,00 :joy:

#Funcomautisme