Tenkte det samme!
"Regn i vei du " syntes det var greit å høre med de som har flere år bak seg om det var mer å lese i en slik melding uansett.
Det er en helt nøytral ikke-melding, av den typen enkelte som ikke skal nevnes er så glad i når man skal bombe kursen.
Med børsmelding + dlc + salg på CE skal vi nok langt ned i morgen
Du er veldig glad i å påpeke det ;).
Jeg ser imidlertid at ting skjer på steam. Glad jeg kjøpte mine aksjer i dag.
45 plass på GTS pr.nå. Dlc’en som kom idag ligger på 7.plass
Ny dlc og pets inkludert i spillet (uten dlc) Barbarian Edition også på salg til 299,50
Hvis noen lager en grafisk fremstilling av salget på CE og DLC’en så skal jeg sende den til han kompisen min som nettopp overførte en million på traderkontoen sin. Så skal jeg se om jeg får han ned fra gjerdet… Vi kan gjerne vente til kl 23 eller noe
Jeg tror det er en god tid å kjøpe Funcom.
Likte og at de kvittet seg med han siste gamlingen i supervisory board.
Mener du meldingen er av det kursdrivende slaget?
Det vet jeg ikke. Men for meg er det bare bra at alle som var i styret da den uheldige TSW blemmen hendte, etterhvert blir borte. Hvertfall ikke negativt
Disse linkene gir plasseringen time for time på Steam GTS:
http://www.gametopsellers.com/game/919390/conan-exiles-the-savage-frontier-pack
http://www.gametopsellers.com/game/440900/conan-exiles
Den for Conan Exiles viser ikke stor enda da så du bør nok vente litt ja
Jag tror att det finns inte annat spel selskåp på börsen som folk följer så noga än Fancom… kommentarer, förväntningar, CE placering, från euforii till missnöje osv… kanske därför kursen står där den står… följer mönster hela tiden och har svårt att bryta den… men det ska hända hoppas jag iaf
Och hoppas att kommande nya spel ändrar syn på selskåpet för alltid.
Jeg gleder meg til at det kommer melding om at Funcom har funnet en harddisk med 10 milliarder dollar i bitcoins på.
Da vil kursen stige med kanskje 0,25 %.
Synke, mener du vel?
Der har du det Funcom skulle gjort med AoC serverne, minet bitcoins!
Kunne fort blitt en nedgang på det også ja.
Er forberedelse til en tidobling av kursen.
Noen som ikke vil at kursen skal gå opp ja. Det har vi ikke sett før.