Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Jeg ser hva du skriver.:roll_eyes:… Er bare det at sist gang vi var på 3.20 og “ingen solgte”, så kom det frem i etterkant at flere her solgte likevel…

3 Likes

Active positions
CSV JSON
POSITION HOLDER SHORT POSITION SHORT PERCENT POSITION DATE (DD.MM.YYYY)
SUM 0 0,00%

3 Likes

Jepp, det er klart folk gevinstsikrer mer og mer pga. historikken i funcom også, brent barn etc…

Under 0,5% har oxford det vil vel si de kan ha 1444999 aksjer short

Om du ser på de andre selskapene så er det sånn det ser ut når de har gått helt ut eller har en mikroskopisk short. Altså ikke noe å bry seg om.

F.eks blackrock i Bakkafrost
BLACKROCK INVESTMENT MANAGEMENT (UK) LIMITED - < 0,5% 11.09.2017

Tror nok ikke de sitter med den enda

Tror du denne står enda?
Storm real estate
PEDER VEIBY - < 0,5% 05.07.2017

Eller denne?
BW Offshore
WORLDQUANT LLC - < 0,5% 26.06.2017

Eller denne?
Kongsberg Automotive
MACQUARIE FUNDS MANAGEMENT HONG KONG LIMITED - < 0,5% 02.03.2017

Greia er at < 0,5% er det siste du ser :slight_smile: Etter det kan de trekke seg helt ut uten at det synes.

1 Like

Under 0,5% står på historiske posisjoner. Det er nok ikke noe short igjen i Funcom

Hvis de er helt ute vil de vel ikke stå på listen?

Dette: :point_up_2:

2 Likes

Jeg tør ikke å gå ut av toget. Blir sittende på dass med nervøs sprutdiare noen måneder til. Så godt å endelig være i pluss🍺

Her går det unna vi skal laaaaaaaaaangt opp

eller siste pumpen før dagens dump ? :slight_smile:

1 Like

Du er rå om du pumper deg igjennom 600k aksjer for å løfte kursen noen ører.

3 Likes

Hvem skal dumpe? Hele Sverige står jo klar til p ta imot :smiley:

2 Likes

Ser ut til at de fleste klarte å holde seg i dag☺

Kursen har da ikke gått ned til nå i dag?

Mye psykologi i dette papiret. Det avgjørende er om en av de store gutta med millioner av aksjer selger eller kjøper. Da er det fort gjort at mange hiver seg på.

Med så høyt volum tror jeg ikke det.

De fleste her som er åpne rundt hva de gjør sier også når de selger. Det finnes alltid noen sorte får som prøver å lure, men de tror jeg er i undertall.

3 Likes

Er jo eneste svenskene som har skjønt det. Man ser jo hva som har skjedd med dette landet siste ti årene. Alt selges til de så fort norske eiere ser en økonomisk gevinst på noen millioner.
Jula, Clas ohlsson, Biltema ++++ alt er svensk

Nei vi nordmenn er noen nisser som sitter her på berget, oversvømt av olje og tror vi er faens til konger. Haha jeg må le

Sorry klarte ikke å dy meg

3 Likes

Tror vi skal ett stykke opp idag og. Våre aktører ser sitt snitt til å få billige aksjer mens den ennå er lav

1 Like

Pumpe 600 K på 3.3 kr for noen øre opp`?

Ja, det gjøres støtt og stadig i funcom…

1 Like