Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Jag har skickat två mail och frågat vad det är som händer med Bearded Ladies-projektet men har bara fått väldigt politiska svar som egentligen inte säger någonting. Någon annan som vill göra ett försök? :wink:

Frågade om det blivit någon större justering i releaseplanen eftersom de nämnde tidigare i q2-rapporten att “More information to be revealed when PR and Marketing activities are initiated in late 2017”

Så någonting har ju hänt, och det känns som något dom borde kommunicera ut mot marknaden?

Svaret jag fick sa bara:
“Thank you for your interest in Funcom and your request. Investors should always look at the latest reports and presentations as these have the most recently up to date information.”

3 Likes

Svaret er jo at du burde sjekket siste info, som er Q3-rapporten, hvor det står:
image

1 Like

Jo men den säger ju ingenting egentligen. :slight_smile:

Att spelet ska släppas 2018 visste vi ju redan vid Q2. Skillnaden är här att dom inte nämner något datum för “mer information” som de gjorde i Q2. Alltså har någonting hänt/ändrats, eller hur?

Hvis man leser bittelitt mellom linjene, så er lanseringen av spillet blitt utsatt, men de har tydligvis ikke nok info til å kunne si hvilket kvartal eller halvår spillet skal lanseres.

1 Like

Jeg tipper til etter sommeren. For så vidt spurte jeg om noe lignende. Her er svarene jeg fikk .

Siste mail kommer først dog.

Dear Evilfreud

Thank you for your interest in Funcom and your request. Investors should always look at the latest reports and presentations as these have the most recently up to date information.

Regards,
Ole Schreiner
EVP Business Operations
Funcom

From: Evilfreud
Sent: 29. desember 2017 10:49
To: investor@funcom.com
Subject: Question regarding Bearded Dragons game release date/window

Hi Funcom!

According to Q2 report 2nd latest page

http://cdn.funcom.com/investor/2017/Funcom_2Q17_Presentation_v2.pdf

Cooperation announced on 23 June 2017 regarding development support and publishing of a new game is underway • The game is in the “tactical turn-based strategy” genre, to be released in 2018 for PC, with console launch to be evaluated later • More information to be revealed when PR and Marketing activities are initiated in late 2017

We are now end of 2017 and no Pr activities have started with Bearded dragons. Does this mean the game is delayed from it initial launch plan? Or will PR activities start early Q1 2018?

Sincerely

Evilfreud

Typ exakt samma fråga som jag ställde då med andra ord.

Han är en superexpert på att svara på mail utan att egentligen svara på frågorna. Politikerskills! :joy:

1 Like

De går inte handla funcom på både Nordea, Swedbank och Handelsbanken. Bör man ta kontakt med funcom?

Gjør klar til handling i morra gutta!

Kontakt megler.

De har ikke trykket på rett knapp. Funcom har fått nytt ISIN nummer. banken må oppdatere ellersk an du ikke handle.

Artig å se hvordan noen får panikk når vi nærmer oss 14 kroner… Da er det bare å pøse ut med aksjer.

2,80 / 14 kr er jo ikke akkurat en ukjent motstand/støtte :stuck_out_tongue:

1 Like

Nei, men det ble så veldig tydelig nå at det jobbes aktivt imot at vi skal etablere oss over 14. Litt funny :slight_smile:

Bare noen som rister champagneflasken og har glemt å ta av folien :stuck_out_tongue:

4 Likes

ha ha :joy::+1:

Jeg tenkte koffert :joy::joy:

2 Likes

Gjelder Sparebank 1 også, de har en mann på saken. Får solgt nå da, så får håpe på monsteroppgang :slight_smile:

kentove

Utrolig mange sånne skjebner på Shareville (kursen eksploderte neste handelsdag) - bare å glede seg til de skal kaste seg inn i hypen pre-launch :innocent:

Hjelper ofte å ringe :wink:

Selv om jeg synes det er hårreisende at meglere ikke sjekker at ting funker før børsen åpner. Er jo ikke en superbombe at Funcom skulle spleise i dag.

Hvis vi sammen legger ut litt aksjer for salg på 14 kroner så er vi sikre på at den ikke går over :sleeping: