Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Intradags vimpel og foreløpig positivt fra over dammen, satser på en fin sluttspurt, hvis ikke, fuck it :wink:

Jeg selger faktisk litt i dag, delvis fordi jeg må, og delvis fordi jeg ønsker å snitte ned om vi skulle bevege oss ned igjen. Er en liten del av portisen, men merker jeg er så lei av å sitte i ro at nå blir jeg mer aktiv på å prøve å snitte ned. Volatiliteten er såppas at det spiller liksom ingen rolle mer på hvilke nivåer man tar de tradene. Ser ikke for meg at vi plutselig skulle få noe stort rally heller med det første…

1 Like

Alle har glemt badeballen nå. Da spretter den nok opp snart…

4 Likes

Det skal den bare gjøre, da blir jeg happy. Som sagt en liten del jeg beveger på :slight_smile:

Hvor skal Funcom kursen være fra nå og frem til ca april?

  • Den skal ligge her den er nå cirka. Dette er den nye normale kursen.
  • Den skal langt opp og aldri ned igjen.
  • Vi får kanskje en rekyl oppover, men så er det tilbake ned hit igjen.
  • Den skal videre ned. 10 kroner er bunnen.
  • Den skal langt ned og 8 kroner er bunnen.

0 stemmegivere

Vel, roboten jobber nå fortsatt og legger umiddelbart ut salgsposter under kjøp på bid. Da blir det seigt.

Det endrer seg plutselig, da er det samme greia men motsatt vei

1 Like

Har noen lyst til å dele estimat for topplinje, kostnader og bunnlinje i Q4?

Mangler en mulighed.
Længere ned og aldrig op igen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Spændende om US kan bestemme sig for op el ned!

Det blir penger av 50 øre her og 50 øre der.

Herlig post på 40k i sluttauksjonen på 11,00 - bare for å presse ned kurs :roll_eyes:

Slår såvidt indeks etter å ha droppet 40 prosent. Ikke imponerende.

1 Like

Siste sjanse for å få tilbake på skatten? :joy:

Brukar det vara någon skatteplaneringseffekt i Funcom-aktien vid årsskiftet?

Den er alt tatt ut, man selger med tap før nyttå.r

1 Like

I Norge så har vi nå fått en aksjesparekonto, der realiserer man ikke tap /gevinst nå man selger. Man må ta ut penger mer enn innskutt beløp

Epic Games bruker Unreal Engine 4 for å porte Fortnite til Android og Ios. Epic games lager Unreal engine så det er ikke så rart…

1 Like

Red anm.: dataspill

1 Like

Vel vel, har ikke sjekket aksjen nærmest i hele Desember og ser at den fine aksjonær-sammensetningen har greid å sende aksjen ned nesten 40% på noen få uker.
Skyld gjerne på makro, men dette skyldes en plukk råtten sammensetning av såkalte “eiere”. Men jeg tviler på gjengen er ferdig enda, så bare å vente.
Det er faktisk den støste idiotien jeg har sett på mange mange år.
Godt jobbet og kjør på videre. Hva med 3,-?
Fin og seriøs gjeng, virkelig vinnerlag​:+1::stars:

5 Likes

Helt riktig - bare upopulært å si det høyt.