er uansett aaaaltfor billig
Sterk avslutning
Jepp, endte på 15,60
Bra jeg solgte på 14,78. Genialt
trodde du kjøpte mer idaG?
Kjøpte på 14,76. Skulle leke litt med roboten og la til salg på 14,78. Vops så var vi i 14,95
robot 1 - frodoen 0
Tjente 2 kr da
pr aksje håper jeg
Nei totalt. 2 øre PR aksje. Viktig att vi går opp på høyt volum
Hva tror folket om en glidende stoploss 5% fra høyeste kurs med 50% av beholdningen, salg 0.5% under triggerpris? Gjeldene til og med fredag. Smart eller meningsløst? Snart q4
Smart
Med hvilken megler kan du sette glidende stop loss?
Nordnet
Denne aksjen er gal. Sjekket kursen 2 ganger i dag. 1 krone forskjell i kurs ca…
Good move: øke på 14,24 i snitt.
Bad move: selge 1/3 på 14,68.
Hadde ikke turt med 5% stopp loss på denne nå. da må du isåfall være fornøyd med din gevinst til nå da. Men hvorfor vil du risikere å redusere med 50% nå? Før det er kommer en ENESTE nyhet.
Ikke glem hva som skjedde forrige uke, mye større bevegelser enn 5% intradag. Sluttkursen den dagen ble jo slettes ikke værst.
Folkens, hold your horses. Sett dere ikke i en slik posisjon nå, att dere risikerer å få med bare deler av oppgangen som jeg nesten kan garantere kommer i tiden fremover mot våren.
Men for all del gjør som dere selv vil, jeg vet ihvertfall hva jeg kommer til å gjøre.
Selge noe nå? NO NO! Vi er på 3,12 etter gammel kurs, vi mangler flere kroner før jeg i det hele tatt vurderer å selge.
Kjøpte igjen på 14,95 som røk på 15,39. Jaja sånn går no dagan .
For all del hovedpotten på ASK konto er ikke rørt.
Samme her, det her er traderpotten jeg kjøpte når Funcom meldte avtalen med Swedbank og så har solgt/kjøpt og nå solgt litt av.