Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

er uansett aaaaltfor billig :wink:

2 Likes

Sterk avslutning :smiley:

Jepp, endte på 15,60 :smiley:

:trophy::man_dancing:t2::moneybag:

1 Like

Bra jeg solgte på 14,78. Genialt :face_vomiting::money_with_wings::money_with_wings:

3 Likes

trodde du kjøpte mer idaG?

Kjøpte på 14,76. Skulle leke litt med roboten og la til salg på 14,78. Vops så var vi i 14,95 :joy:

1 Like

robot 1 - frodoen 0 :rofl:

1 Like

Tjente 2 kr da :wink:

1 Like

pr aksje håper jeg :rofl:

Nei totalt. 2 øre PR aksje. Viktig att vi går opp på høyt volum :joy::joy::joy:

2 Likes

Hva tror folket om en glidende stoploss 5% fra høyeste kurs med 50% av beholdningen, salg 0.5% under triggerpris? Gjeldene til og med fredag. Smart eller meningsløst? Snart q4

Smart

Med hvilken megler kan du sette glidende stop loss?

Nordnet

Denne aksjen er gal. Sjekket kursen 2 ganger i dag. 1 krone forskjell i kurs ca…

1 Like

Good move: øke på 14,24 i snitt.
Bad move: selge 1/3 på 14,68.

1 Like

Hadde ikke turt med 5% stopp loss på denne nå. da må du isåfall være fornøyd med din gevinst til nå da. Men hvorfor vil du risikere å redusere med 50% nå? Før det er kommer en ENESTE nyhet.
Ikke glem hva som skjedde forrige uke, mye større bevegelser enn 5% intradag. Sluttkursen den dagen ble jo slettes ikke værst.
Folkens, hold your horses. Sett dere ikke i en slik posisjon nå, att dere risikerer å få med bare deler av oppgangen som jeg nesten kan garantere kommer i tiden fremover mot våren.
Men for all del gjør som dere selv vil, jeg vet ihvertfall hva jeg kommer til å gjøre.
Selge noe nå? NO NO! Vi er på 3,12 etter gammel kurs, vi mangler flere kroner før jeg i det hele tatt vurderer å selge.

9 Likes

Kjøpte igjen på 14,95 som røk på 15,39. Jaja sånn går no dagan .
For all del hovedpotten på ASK konto er ikke rørt.

Samme her, det her er traderpotten jeg kjøpte når Funcom meldte avtalen med Swedbank og så har solgt/kjøpt og nå solgt litt av.

1 Like