Burde du ikke sammenligne market cap i stedet for kurs?
Nei, nå skal vi ta en biotech med 1600% opp ;D
Har du data på m.cap ved ath?
Hadde vært gøy om de som har lyst kunne kommentert valget sitt.
Fra hukommelsen, var ca 2,5 mrd. 50m+ aksjer til 55kr stk. Det er laaaaaaangt opp dit.
Du har helt sikkert rett i “ca alle” da det ikke ser ut til at DnB har noe annet å tilby enn stop loss på faste satser jmfr screenshot nedenfor.
Av en eller annen merkelig grunn holder jeg fremdeles på å rote rundt med DnB som bankforbindelse og megler. Har vurdert Nordnet eller NetFonds, og kanskje skal jeg la dette bli saken som “tvinger” meg videre i mitt valg av annen megler.
Do it! Nordnet
Samme med S-banken…
Jeg har tro på selskapet og strategien. Hvis de lykkes, slik jeg tror, skal vi opp minst 200-300%. Derfor “ut året og beyond”.
Business caset jeg dyttet 1,25 mnok inn i, i fjor vinter, har bare blitt sterkere gjennom 2017 slik jeg ser det.
Kort fortalt
Fra mitt MCAP chart (historisk justert for ant aksjer, ikke oppdatert siden emisjonen og splitten)
Ved AOC var vi nesten oppe i 3 milliarder NOK.
TSW 1,454 milliarder ca
CE early 1,360 milliarder ca
Markedsverdi i dag ca 1.04 milliard
Så det er 36% opp til CE early launch
45.5 % opp til TSW
300% opp til AoC
Swedbank mente vel at funcom sin PE var ca halvparten av tilsvarende bolag i sverige? så da mener de en MCAP på rundt 1,8 milliarder nok er fair i forhold til sverige? Det er 80% opp fra i dag.
Så, da var alle positive igjen, så da burde alle ha kjøpt? Så da kan vi ta turen ned igjen for siste gang før launch?
Får nesten forklare mitt valg også.
Jeg er såpass fersk at jeg liker teste ut ting, samt at det er litt for ofte at jeg forestiller meg en strategi som ville gitt 10-30% avkastning men bare blir sittende og se fortjeneste falle fra 400% til 100%. Og jeg lar meg påvirke av summing om fall ved q4, tradere og test på motstand. Så har lyst til å prøve glidende denne gang, men med 20% (etter tilbakemeldingene her) av beholdning. Tilbakekjøp hvis det intreffer, 5% fra bunn trigget.
Edit tillegg: jeg aktiverer glidende SL hvis 16kr intreffer, mtp tidligere 3.3 (nå 16.5kr) som motstand.
Kan påvirke kursen
Problemet er at DnB sitt grensesnitt er så forbanna digg!
Snittet är P/E 51 i marknaden för bolag som sysslar med PC/Konsol. Gillar Malmbergs svar “Could you add Funcom?”
Kan ikke noen spørre han hva han tenker om FUncom?
Hvilken post er dette?
antzzo
sjekk linken til antzzo