Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Dags för den legendariska:

:wink:

2 Likes

Blocket försvann

Den kommer tilbake hvis noen kjøper litt aksjer rett over 13-blank.

Funcom-aksjen er tradisjonelt så event-drevet at det nesten er komisk. Skulle ikke forundre meg om årsaken til at kursen beveger seg litt oppover nå er denne mld som gir noen en håp om en rask trade.
Redeye-analysen den bryr få seg om, kursmål 18 kr minner jeg på om. Men den burde ha vært viktigst…

1 Like

Aksjen har gått mer eller mindre rett sidelengs siden 8. januar (les: målkurs settes og roboten holder- og handler rundt den). Analysen og/eller andre ting har hatt nada å si på kurs og volum.

En så lang sidelengs periode har vi ikke sett siden i fjor sommer.

Edit: Man skal knipe igjen øyenene veldig hardt for å ikke se hva som foregår.

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @h3nk1 (1919 likes)
  1. @Oskar3 (1451 likes)
  1. @Christian (1238 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Evilfreud (1107 likes)

  2. @antzzo (853 likes)

  3. @koe (716 likes)

  4. @anon80503862 (532 likes)

  5. @xfrox (451 likes)

  6. @Morti (432 likes)

  7. @Krafer (349 likes)

Gratulerer!

3 Likes
7 Likes

Har en bug i ordreboken, står 11000 / 12000 / 29000 isteden for 1100/1200/2900 på kjøpesiden. Flere som opplever dette? :thinking:

1 Like

Får vi ett lite kjærkomment fredagsrally i dag :blush: eller bare min magefølelse

Tror sjansen er stor for at du blir skuffet, arcone. Ser ikke hva som skulle tilsi rally nå. Men ting kan skje raskt i denne aksjen :slightly_smiling_face: og ingenting er bedre enn om jeg skulle ta feil :slightly_smiling_face:

1 Like

8 Likes

Tok 2750 til på 12.93. Mest mulig aksjer hele tiden nå. Flere og flere :slight_smile:

8 Likes

En Avanza Nisse dumpade 30k precis efter du skrev :stuck_out_tongue:

kom igjen nå da, en liten sluttspurt kan vel ikke skade på en fredag;-)

Typisk! :joy::sob::joy:

Og nå gis det bort enda flere aksjer…

1 Like

Gjenspeiler seg i acc/dist indikatoren på chartet.

image

Akkurat samme situasjon som i pcib der vi har en storinvestor som bare selger og selger.

image

Vi har hatt det slik i 2+ år.

Hva tenker folk prisingen på Funcom sitt coop shooter spill blir? Her er en som har kjøpt Overkills The Walking Dead med noen gode poenger. Det er svært viktig å prise seg lavt for å tiltrekke seg en større spillermasse. Det gir da også mening med en EA-release til en relativt lav pris og en full-release til en høyere pris, som med Conan Exiles.
image

3 Likes

Om man ikke leverer et AAA-spill så MÅ prisingen reflektere det. Hvis ikke erre fail med en gang.

2 Likes