Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

This time it’s different.

Niks, tror ikke det gitt.

2 Likes

berg og dalbaner gjør en kvalm, sant det.

Med hver rapport som viser at skuta er på riktig vei så har man et håp om at ting skal endre seg til det positive i forhold til kursen. Hver gang så skjer det samme med nedsalg og null kjøpsinteresse…

1 Like

Og noen leser for mye i alt. 2020…

I 10 år har vi hatt RT tråder og hatt det mye morro med å kommentere kursen. Ikke noe galt i det.

Eller, noen tenker at folk på forumet blir brukt og ønsker fortelle noe åpenbart: At aksjen fortsatt kan stå i 16 + ved ukens slutt.

Antagelsen deres bygger på at hele verden skal drite i alle kjøpssignal Funcom er neddynget i. Må da være flere enn meg og oss, som kjøper papirer som har god performance :wink:

Du følte deg truffet skjønner jeg :laughing:

Funcom har blitt en sånn der putte i skuffen aksje. Hvem savner ikke de volatile dagene :joy:

Jeg ønsket å vise deg at hersketeknikken din ikke virket. Jeg kommenterer hva jeg vil, når jeg vil :laughing:

Truffet og truffet. Ja jeg kan jo lese og skjønner hva som står om det står på norsk. Men jeg føler ikke at du har rett. Egentlig skulle det vært mye mer av det. Har etterlyst mang en gang mer RT action. Også når kurser står på høyest. Jeg syns det er gøy. Mulig du og noen andre foretrekker å holde ting seriøst hele tiden. Men ikke jeg :slight_smile:

1 Like

Kanskje det er en dump allikevel. Ikke slik det har vært det siste året, em spredt over endel flere handler/dager.

Om det fortsetter ut dagen og i morgen ser jeg ikke bortifra at det kan bli stygt.

Det er jo potensielt 3 mnd til det skjer noe særlig her nå. Det blir altfor lenge for enkelte, så lett påvirkelige kan finne på å kaste korta om det butter litt. Da er vi kjapt tilbake til start.

Nå skal jeg finne frem popkornet å se hvor mye Bagger får lov å krangle her før han blir hivi ut denne gangen :grinning:

Altså, en robot har prøvd å tulle ned kursen med 50 og 50 aksjer… noen gikk lei av roboten å slengte ut 25k ++.

Så får vi se hva robotfolket gjør nå da :wink:

Får håpe Pareto kanskje serverer oss en lekkerbisk

Skal vi si at at folk kanskje begynner å tenker at det er på tide å ta noen aksjer nå? 15,50 innen neste time? Hehe… Påstår ikke jeg vet, men tror at enkelte av de som onanerer lett over fantasier om dump også trenger bli minnet på at heller ikke de vet hva som vil
Skje :blush:

Det hadde vært gull!

image
Jeg tenker litt at volumet fra 15,50 og nedover er bare latterlig, spesielt hvis man sammenligner med det på ca 15,60 og 16,10. :stuck_out_tongue:

1 Like

Mange vil jo ikke se så nøye på volumet. De fleste ser på kursen og prosent økning/nedgang.

Større norske aktører vil ha en seriøs analyse før de går inn i aksjen. Og når kan vi få det?.. Jo om 6 virkedager kan den komme.
I tillegg antar jeg at et fond har grabbet til seg mye aksjer fra folk som selger å håper på lavere kurser (hvor lenge tør de å stå utenfor). Den mulige nyheten vil gjøre meg glad med mer langsiktige eiere og mindre daytrading.
Så kanskje ikke så lenge til mulige triggere som folk tror. (kanskje :grin:)

Det er jo en x faktor som kan komme

Også blir det spennende å se hvor mange “frie” aksjer det nye fondet har tatt til seg. De skal vel forhåpentligvis sitte en stund, så det blir færre aksjer tilgjengelig ved neste trigger.

Det er her folk glemmer å se👏 volum på gitt kurs

Vi får se hva roboteieren får til fremover og hvor mye som kjøpes av fondet vårt. Jeg tar liste på mandag :+1: