Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Kursen et det samme som den var før rapporten ble frigitt. Vi har hatt ei uke med opp. En dag eller to med flatt/litt ned er ok.

Det har ikke vært noe dump iallefall. De store volumene har pushet kursen opp, så har den sildret ned på småposter.

4 Likes

Meanwhile har Avanza oppdatert:

Screenshot_20190228_104441

Funcom (FUNCOM) - Köp aktier | Avanza

1 Like

var det ikke 800 eiere før?

Vært ~1750 eiere siste måneden.

2 Likes

Håper ikke jeg har gått i fella nå som vanlig, klarte ikke å holde meg unna og fylte opp…planen var å være en kald fan, men neeeeeei

5 Likes

Veldig stille = dump-worshippers håper på nedgang etter selv å ha solgt.

Men er det ikke nye barn i sandkassa nå? Vi får se om alle oppfører som de har blitt lært opp til :wink:

Det er ikke en klassisk Funcom dump. Det er mer mangel på interesse igjen. Så det er lett å selge kursen ned med lavere volum. Får håpe det ikke er mange av de som kjøpte på rundt 16 som selger med tap nå…da vil vel interessen for selskapet synke enda mer.

Eller motsatt. Etter å ha aust ut aksjer som fulle sjømenn, hva skjer dersom kursen ikke synker. Med lite salg igjen i ordrebok driver kjøp oss hurtig oppover?

RT 15.05 blubb, blubb, blubb sier det synkende skipet (omvendt psykologi på gang) :wink:

1 Like

Hehe… mye av det her. Rettvendt og omvendt om hverandre :grinning:

Ingen dump her nei.

Ok ok… du solgte aksjer og ønsker flagge at det ble gjort på bid :joy:. Dump og satans oldemor på vei? Eller kanskje ikke? Ønsker å få med meg resten av uka før jeg sier noe mer om dette :blush:

1 Like

Bare å tanke opp igjen mot neste rapport 11 april da :wink:

1 Like

Hvis det er slik at det dagen etter Q4 rapport og insidekjøp skal være strake veien ned til 13 igjen pga “lite” interesse, så er tilstandene i funcom aksjen mye verre enn jeg trodde.

De solgte og trenger bare lure andre til å gjøre det samme :blush::call_me_hand:

Ordren @ 15 på 190k forsvant ja. Neste stopp 13,9. Business as usual :+1:

2 Likes

Jupp, move on nothing to see here. :smiley:

1 Like

Og der under 15
Noen som koser seg med å lese denne tråden nå

Noen har kanskje solgt og forholder seg stille, noen har vært med på dette før og tar det hele bare med ro, mens andre kanskje har kjøpt mer enn de har nerver til og komenterer aksjen frenetisk i håp om å få den opp. :thinking:

Blir kvalm av det papiret her, jaja ses ved launch av nye Conan…