Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Snakkes mandag-tirsdag da. Hadde samme problemet nede på 11.50. Måtte jo vente til 12.66 før jeg fikk pengene mine.

Det samme som har skjedd hver eneste gang altså… Surprise…

Gick 750 000 på 15

Tok 62k :sunglasses:

4 Likes

75000 eller 750 000? Må bare sjekke…har ikke rt her nå heller

750k

Helt utrolig at man får handlet på kurs under 18 etter Q4 rapporten.

2 Likes

Litt av en gjeng som eier Funcom :sheep: :monkey: :joy:

For de som lurer så snur det vel opp igjen på 14,60-70.

1 Like

Artig er det :sunglasses:

Åja du mener kroner. Jeg trodde du mente antall aksjer.

1 Like

Bästa rapport… - 5%… vi behöver någon som kan avsluta detta mönster… :grimacing:

Vi får se ann noen børsdager til vel, før vi konkluderer med at Funcom fortsatt er en tulleaksje🙂.

1 dag ned etter 5 dager opp.
Før det, 2 dager ned etter 5 dager med opp.

3 Likes

Min puls har varit konstant hela dagen; det här är helt normalt mönster -man vänjer sig :smile:.

Jag blir mer uppjagad över sånt som faktiskt kan lyfta kursen till en högre nivå på lång sikt. Så som nya storägare. Core har garanterat fyllt på mycket de senaste dagarna; och det innebär färre ”flytande” aktier på den öppna marknaden. De kommer garanterat in för att sitta på längre sikt.

I tillägg hoppas jag på Pareto-dekning och fler långsiktiga storfiskar den vägen. Det är en spännande tid att vara Funcom-aktionär! :slight_smile:

1 Like

Konstant hele dagen??? Du har ikke sett på ski skjønner jeg :grin:.

Grattis🙂

2 Likes

Haha -Sant! :smile:.

Edit: såg bara sista etappen men då ska jag erkänna att pulsen gick lite :wink:

1 Like

Fikk kjøpt igjen litt av det jeg solgte for 2 dager siden i dag på 14 tallet. Var sikker på at toget var gått en gang for alle denne gangen, men det er nå rart med denne aksjen da. Var sikker på at denne ville gå til 18-19 på de tallene og rapporten, men glad for å være med igjen👍

6 Likes

Det kommer den også til.
Men kapitalen havde ikke fået det de vil have inden den går nordpå.
Det kommer

Hehe… må si at noen har en forbausende sikkerhet om hvor aksjen skal. Lukter chatrom lang vei.

" Nå selger vi på bid til hverandre karer" :laughing:

Folk holder pusten bedre nå enn før virker det som, så eg ser ingen god nok grunn til å trade på det. Dette er jo fundamentalt suverent. Og teknisk fortsatt veldig godt innenfor.

Tror ikkje interessen for funcom har lagt seg ned, men at mangen heller sitter ute å venter på en “trygg” inngang. :vertical_traffic_light::oncoming_automobile::red_car::truck::articulated_lorry:

Dykker vi ned til 14. 20 så ryker stoplossen min :stop_sign: … Aldri mer enn 5 % i minus. Men det blir da ny inngang så fort vi har etablert ny bunn eller bryter 16 igjen. :sailboat::rowing_woman::rowing_man:‍♂

Ser for meg at funcom har vunnet en del takhøyde nå. Men det blir spennende å se hvordan den utvikler seg imorgen og neste uke.
:slot_machine::roller_coaster::barber::circus_tent:

4 Likes

Vi skal ikke bare få laget et par polls og kartlagt nøyaktig hvor folk har stoploss og/eller smertegrense for eventuell giring?

What could go wrong :joy:

5 Likes