Hvorfor tror vi/vet vi, at en Pareto analyse vil dra oss videre opp? Redeye klarte det ikke…
Gevinst er gevinst.
For 2 år siden satt jeg selv her med en pott på 10.000,- og fulgte med og lærte.
Nå er det nærmere 200.000,- jeg har i Funcom etter et par år i jobb etter studiene. Ikke alle som starter med 500k i egenkapital.
Haha har studentrabatt jeg vet. Så kanskje 3kr kurtasje. Så ble visst over 200spenn
De færreste starter med 500k
Det som var poenget jeg ville ha frem. Alle må starte et sted.
trur det er sunnere å starte med 10k og ikke 500k, koster mindre å gjøre feil
Med 1 kr i kurtasje, så er det en god ide ja.
Haha plutselig mine handler folk tror er roboter vet
Kan se ut til at noen laster Funcom nå - hyggelig å se. Freefloat er allerede kraftig redusert gjennom Core, og nå går kursen opp når nye fjes nettokjøper.
Har på følelsen at det smeller nå. De 90k på 16.20 kommer til å bli spist.
Første gang jeg har hørt om studentrabatt på kurtasje, men så du måtte være under 25 år for å få det hos Nordnet… Gamle mannen som fortsatt tar skole…
Nu får vi det alle har sukket efter, investorinfo, PR mm.
De har gjort klogt i at gøre det “ tids nok”, kva den gamle sag.
Nu har de kørt 8-9 Q med plus, pipeline osv.
Nu er tiden blevet til, “ hey her vi”.
Tror på vi går en god tid i møde, med ekl uden TA
Solgte tradingpotten for tidlig.
Men det kan mitt langsiktige pensjonsfond leve med
Naturlig at Pareto kjøper seg opp før analyseslipp? At dagens møte feide all tvil?
Eller er det man ønsker folk skal tro?
Morsomt at vi er så mørbanka at når aksjen stiger et par dager på rad så selger folk i frykt for dumpen.
Morro at et par av party traderene som ofte har herja aksjen må prøve å spre frykt på twitter fordi aksjen ikke vil ned.
Personlig tror jeg mange svensker skal inn, folk var iallefall happy i på seminaret hos Pareto. Og ingen tvil om at funcom var noe av det mer spennende som var der.
Eksempler?