Sund skepsis👍🏻
Det er så deilig å se at det begynner å bli volum og bevegelse (I riktig retning)… Ser det er 1781 eiere fra Avanza nå. Noen som har tall på hva det har vært tidligere og hvordan utvikling har vært i det siste?
Ligget på ~1750 siste ukene. Ikke helt store bevegelser der enda, men tipper det tikker oppover nå som det er kjent at Core Ny Teknik har lastet. Til sammenligning var det 2200-2300 svenske eiere gjennom Avanza i fjor sommer.
Okei, da har de fortsatt litt å gå på! Regner med de kommer sigende etterhvert og da blir det vel ekstra fart på sakene
Er så mørbanket at jeg selger litt i ny og ne men kjøper like fort tilbake på dippene…også brenner jeg meg som regel hardt
Skulle vært artig å sett en Pareto dekning de neste dagene nå
#mfw KLP skriver at Funcom gikk ut av OSEBX pga. “kursfall”
Det kan jag skriva under på
Nå må dere ikke falle av hesten…
Det er godt å se at de av oss som sitter rolig blir belønnet med stadig høyere kurser Kan ikke ha vært lett for de som solgte på motstanden på 16.00 å komme seg inn billigere nå. Det er også digg
Nei, det blir ikke lett nå, men hvis de akkurat har kjøpt seg hus og sagt til banken at de har 100k i ledig kapital, når de i virkligheten har sittet med 100k giret i Funcom i tillegg til de 200k som var investert der fra før, så kan det være de ikke er såååå giret på å komme seg inn.
Full forståelse for det. Og støtter det! Tenk på de du tjener nå videre. Og glem hva du kunne tjent om du ikke var lykkelig og måtte få deg litt hver kveld
Til de som griner om IR.
Der ligger alle eventer Funcom har lov å prate om.
Viser jo at litt grining virker ift at de nå synliggjør denne innsatsen i mye større grad enn før . Ellers tusen takk for dagens live rapportering fra Pareto. Made my day!!
Spennende å se om det kommer pareto dekning nærmeste dagene. Tror mange har handlet i påvente av dekning, og at kursen går fort tilbake en god del om det ikke kommer iløpet av uka
Jeg tror de fleste har handlet fordi de har sett ett fond ta millionstørrelse aksjer fra markedet, godt resultat og ny spennede ip!
Selfølgelig! God grunn til det også, og jeg er selv langsiktig, men jeg ser på det som et meget sannynelig scenario at det blir en kortsiktig pullback om vi ikke får dekning snart, og håper jeg tar feil!
Jeg er en av dem som har «sutret» på IR-fronten. Det gjør jeg ikke lenger.
Kudos til Rui og Co. for å justere prioriteringer som følge av både aksjonærsignaler og rammebetingelsene for aksjen som sådan.
Undertegnede har vært bevisst overtydelig for å gjøre enkelte aspekter veldig klart for ledelsen. Både her inne og i riktige kanaler.
Det handler om å ha et aktivt forhold til egen investering, slik jeg ser det.
Spiller liten rolle om det kommer pullback når man er langsiktig, da kan de stakkars traderne som er i villrede om dagen også få gjort seg noen kroner