Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

At vi får en pullback gjør meg ingenting, men stabilitet er å foretrekke… Da tenker jeg på de store svingningene som har vært og hvordan dette har ført til at folk til slutt ikke rører aksjen lengre. Håper vi er ved et veikryss der hvor dette kan være en saga blott snart.

Jobben funcom har gjort i det siste og måten de har justert seg både for å glede gamere og investorer er bare å applaudere

1 Like

Bare hyggelig

Savner at redeye gjør en kvalifisert synsing verdien av Dune avtalen. Noen som har gjort seg noen tanker rundt dette? Da mer enn at det er bull.

Problemet er at det er nesten umulig. Vi vet jo kun ett spill som skal lages av minimum 3

Trengs vel kanskje bittelitt mer kjøtt på bene for å kunne si alt for mye

Synes det er litt merkelig at de ikke oppdaterer kursmål siden funcom slo estimatene deres en del på nøkkeltalla. Det ville vært logisk å gjøre.

Noen som gidder å formulere en god mail til Redeye analytikeren og stille han noen spørsmål?

1 Like

Noen som gidder å formulere en god mail til Redeye analytikeren og stille han noen spørsmål?

@antzzo

1 Like

Er dere tvillinger? :joy:

Creepy… :neutral_face:

Hi Thomas

Regarding your Funcom coverage, are you in the process of adjusting your bear-base-bull valuations following the Q4 results and/or the new Dune agreement with Legendary?

Regards,

Hunk

Sender ham det jeg ^

13 Likes

9 posts were merged into an existing topic: Småprat

Rykk tilbake til start da det var umulig å få tak i aksjer uten å presse prisen videre opp. Ned til 16.00 og rett opp igjen på økende volum. Perfektimo.

5 Likes

Jeg tror vi kan slå fast at noen aktører ( nye) skal ha aksjer. At de tar en pust i bakken og kursen faller litt tilbake er helt ok.

Vi stopper nok i grønt :wink:

2 Likes

Satser på at Core Ny Teknik ikke gir seg før de er over grensa på 3% og må melde. :sunglasses:

RT. 16.40 :slight_smile: xxx

3 Likes

Da fikk jeg svar fra Redeye:

Hi!

Yes, I am writing the research update right now. I just watched the first gameplay from Conan Unconquered.

Thomas

Ding ding :bell:

42 Likes

Noen Funcommere som har lest denne?

https://newsweb.oslobors.no/message/471346

1 Like

Kanskje Hugo kjøper Funcom? :thinking:

Men takk for tips, ingen kan skrive børsmeldinger som Henrik-adjektivoverdose-Nielsen :ok_hand:

…5th Planet Games unique position as both a public traded company and an experienced gaming studio

The benefits are obvious

Everybody wins when working together, CEO Henrik Nielsen explains […] Being part of a public organization, a shareholder/founder can sell part of their shares and still keep control of their company – instead of having to exit the company and give up control totally.

Og kirsebæret på toppen til slutt:

The new aggressive M&A strategy will of course require access to additional capital, which is work in process. More about this to be announced soon.

Oversatt til norsk:

Hei alle! Ting går fortsatt skit, så vi lanserer en aggressiv oppkjøpsstrategi (???) vi ikke har penger til - stay tuned!

17 Likes

mcap på 53 mill gg hhhhhhh