Spørs om det hjelper akkurat nå på kursen.
Det var den meldingen som sendte kursen opp til 17,25 tidligere i dag, også måtte noen i møte kl 10
Og da gikk salgsordrene automatisk siden ingen passet på de
Snart skal de til lunsj, ny dipp da
Helt greit med et pusterom i oppgangen
Da blir det kanskje noen kjøp idag.
Hjelper ikke med gode rapporter når Morti tar frem Jinxen sin må dere skjønne
Dagen er ikke over! Lar dere dere lure nå???
Jeg forsøker å forberede markedet på litt omvendt psykologi. Funker bra så langt, men dette er bare testetablering av en klar sammenheng. Skal utnyttes til det fulle når tiden er inne
Edit: den där fick i alla fall inte jag med mig i alla vågor med information igår
Var forsåvidt nevnt i Q4:
Fra rapporten:
Anarchy Online will introduce a new, subscriber only server, launching in late
February/March ‘19
Ok! Kul att pressfire tar upp saken; tips härifrån?
Er dette noe dere ville anbefalt folk som aldri har prøvd spillet? Usikker på om jeg ville likt et spill som er 18 år gammelt nå. Men høres kult ut med “uoppdaget verden”.
Hvis du liker å bruke tid på å tweak character, så er jo spillet unikt. Man finner gear man ikke kan bruke pga requirements, men via assorterte metoder, så kan du overequippe. Det er sikkert halve spillet.
Har aldri spilt det men har vel litt tvil. Skjedd litt siden da
Her er en video du kan sjekke ut:
Skal man spekulere er vel dette noe de gjør fordi de har planer om et nytt spill på samme IP.
Jag är inte ett stort fan av MMORPG-genren så jag är fel person att fråga. Har dock kompisar som spelade det tidigare och pratade om det oavbrutet på den tiden -så jag antar att spelet är bra .
Men baserat på genren så skulle jag anta att det kräver att man lägger ner ganska mycket tid för att få glädje av spelets möjligheter. Har man tiden att lägga ner är det säkert relativt ”enkelt” att komma in i
Det skall man absolut inte se bort ifrån
Jeg tenker dette er billig og gjort fordi vanilla wow er en greie som folk har sett på som svært positivt, så hvorfor ikke? En grei måte å gi litt ekstra for gamle spillere.
EverQuest kjørte jo progression servers i mange år, var alltid populært.
Det var nok bra for sin tid, men i dag vil det sikkert oppleves som utrolig “grind”-preget.