Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Volumet er jo tilsynelatende fraværende…er vi tilbake i grøfta igjen?

Trend er venn, og den er fundert på volum. Å gå sidelengs på nada volum er trivelig det.

1 Like

Jeg sitter klar for å ta imot en ettermiddagsdupp ihvertfall, synes CE-helgen ser lovende ut.

Edit: men ettermiddagshopp er greit det også. Går det virkelig an å jinxe denne vegen også?

rt. 16.25 wtf skjedde :open_mouth:

1 Like

Lite til salgs oppover nå. Så skal lite til for å påvirke kursen.

1 Like

Naturlig at det skal opp da selskapet er undepriset?

typisk at mine stoploss og stopwins alltid popper når eg eter lunch :stuck_out_tongue:

1 Like

@Evilfreud postet denne 5.3, men da var ikke investorpresentasjonen lastet opp. Her er linken igjen for de som ikke har sett den:) Håper Pareto sin kommer snart

1 Like

Pareto er samme presentasjon som var på investormøte send meg pm med mailen din så skal du få den

Overraskende god aktivitet med Dune på reddit, og dette før ny film og nytt spill :star_struck: dette kommer til å ta så sykt av :rocket:

468 votes and 72 comments so far on Reddit

Dette er kun en par dagers gammel reddit nyhet

7 Likes

En månad till annual report! Blir väl inga större överraskningar där iom att året som helhet redan ligger ute… Någon som har några tankar?

Hur som helst så är det alltid kul med Funcom-rapporter nu för tiden! :slight_smile: :wink:

Enda nyheten kan vara om de får skattelättnader pga capitalized development costs. Då ökar kassan. Får se om de hunnit få effekten via norska skatteverket. Går att läsa om det i Q3 rapporten.

4 Likes

Det kan ju vara intressant nog det! :+1:

Det har nok straffet aksjekursen mer enn hva man skulle tro at man forsvant ut av indeksen. Håper virkelig vi kommer tilbake snart.

Det er vel ikke så mye mer enn en viss trader som har straffet aksjekursen…bare å se bort fra det meste annet, kursen kan fortsatt i stor grad kontrolleres av en person.

1 Like

Take a chill pill. La oss legge oss litt i stabilt sideleie før karusellen tar av igjenn. Vært mer bekymra om raketten fortsatte like fort :roll_eyes:

Du må gjerne tro noe annet hvis du vil, men da tar du feil. Lukk gjerne øynene, det er derfor enkelte slipper unna med denne typen kursmanipulasjon.

2 Likes

Free-float har blitt kraftig redusert - man får trøste seg med det man kan.

3 Likes

Du tror en person alene senker kursen? Jeg og maaange andre på forumet her har solgt seg ut med en del av potten eller hele fordi “sånn er det i funcom” og “alle” vet at kursen skal ned igjenn etter en så kraftig rekyl. Når gutteklubben grei bestemmer seg for at kursen er lav nok er vi i gang igjenn skal du se, og ikke en sur mine er å spotte her inne da :crazy_face:

1 Like

Nei han er ikke helt alene, det er mange som følger han. Men til syvende og sist er det hans aktiviteter som har gjort at kursen ligger der den ligger. De andre bare hjelper til.