Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Tror du tar feil der. De hadde et in-house prosjekt før Funcom kom inn i bildet.

2 Likes

@Janno er stor sansynlighet for Halloween spill på TSW ip ja.

Men Equinox er et TSW event så nå kommer til SWL.

1 Like

Ja så det etterpå, så slettet posten :slight_smile:

Sikker på at det er grunnen? Da ville du vel sett etter en annen server som passet deg bedre? Jeg sluttet fordi jeg hadde gjort alt i spillet og de jeg spilte med hadde sluttet. Syntes det var et bra spill med få problemer. Noen bugs her og der, men ingenting man ikke kunne finne en vei rundt.

Kunne sikkert ha funnet en server som traff bedre, men ja. Mounts ville gitt meg lite og med tanke på hvor mye som måtte bli gjort så støtter jeg Joel 100% i avgjørelsen om å skrinlegge det. Sorcery ville fått meg til å børste bort støvet igjen men da må det være en større klan. Har 570Timer spilt såklart man også går lei i end game.

1 Like

Om du har klart å få over 500 timer med underholdning ut av spillet så må jeg si det har vært et svært godt kjøp, og må ha fremstått som et veldig bra spill! :slightly_smiling_face:

Det er ganske morsomt. Ser ofte dårlige reviews fra folk med over 1000 timer spilt. Da begynner man å lure litt :stuck_out_tongue:

1 Like

Finner det morsomt hvor lett folk digresserer på forum også :sweat_smile:

1 Like

Jeg skal ha 55k Funcom-aksjer, og jeg skal kjøpe 368 stykk av gangen inntil jeg har fått alle sammen.
-Mvh. :robot:

14 Likes

Burde vært innført en avgift pr handel under en viss kjøpssum, er helt idiotisk at robotene får handle aksjer som er priset så lavt i så lave volum.

1 Like

Det pleide jo å være et minimumsvolum per transaksjon på 1 “børspost” inntil kanskje 2010-2011 en gang. Denne pleide å være et antall aksjer som tilsvarte ca. 10.000,- . Fjerningen av denne og anonymiseringen av meglerhusene i handelsloggen har jo bare gått rett til fordel for markedsmanipulasjon i aksjer som denne.

2 Likes

Er det ikke volum, så simulerer vi det :slightly_smiling_face::robot::+1:

Tok 5k til på 15,904…

7 Likes

Tok 10 565 til :sunglasses:

Å vips så va vi i blått :grin:

12 Likes

Rika folk sitter här… bara köper… :wink:

1 Like

En vakker dag kan jeg også gjøre dette! Plukke 10k her og 10k der :blush:

5 Likes

Det er klarvær. Ingen skyer i horisonten

1 Like

Tynt bemannet på kontoret?

1 Like

Det er noen som står bak roboten, og vedkommende kaster bort penger om dagen, det er nok flere som har kroner til overs som kan plukke de neste ukene før neste happening. Jeg har jo null peiling men det ser ut til mitt som mange andres tips om at det var lurt å kjøpe igjen rundt 15.70 da det var mulighet for det. Står fast på at siden store volum har gått over 18-19 kroner så er det hit vi skal de neste ukene og opp mot 20 kroningen, så avgjør CU release og annet snadder hvor veien får videre.

3 Likes

E mest rik på gjeld😄

2 Likes