Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Tok 4K på 17,068.

12 Likes

Nå har jeg sett alt, la en ordre på 16,82 og så gikk den igjennom på 17? Fader er dette for noe da Nordnet? Mulig jeg blingset men var ganske sikker jeg skrev 16.82 …

Holder en knapp på blings

Jeg har mine konspirasjonsteorier…neida var nok pølsefingre om morningen uten kaffi innabords…

Bytta om på antall og pris?

Gjort det selv maaange ganger :smiley:

Antallet ble riktig hehe, hadde blitt skuffet ellers :slight_smile:

#denfølelsen når man kjøper 16 aksjer i FUNCOM til 10.000 per aksje.

9 Likes

Du slipper normalt unna med å betale langt mindre.

La inn 200 aksjer til 500kr stk i THQ engang… var morro.
( kursen var 199)

1 Like

Da må du virkelig være langsiktig.

Synes det kommer kurstriggere fra alle kanter, så Funcom er definitivt on a roll for tiden. Så får aksjekursen etterhvert justere seg inn etter selskapet.

Legger ved en sjekkliste lånt fra et annet forum og subjektivt fylt ut undertegnede:

Forøvrigt er det interessant å se hvor det ble ristet i treet fra open i dag, før den samme algoen som kjørte torsdag og fredag viste seg. Er det den store utbytting av retail som har begynt?

7 Likes

Helt klart et element av dette vi ser nå - blir interessant å se neste liste. Enten fortsetter Core bare å øke, eller så er det andre profesjonelle på vei inn.

1 Like

Jepp, spesielt når tradingstrategien er å sitte inne til man enten er i pluss eller selskapet opphører. :slight_smile: Har forsøkt det uten hell med selskaper som IGE, Lighthouse Caledonia, Sevan og masse annet skrot. :slight_smile:

Ja, algoen ligger på 17,40
Spændende at se hvad der sker, når der kommer forstyrrelser i dens sfære.
I øvrigt helt enig med checklisten

Stadig høyere topper. Up up and away!

Passe tempo også.

Har en høydeskrekk må en ikke se ned til 12 men opp til 24. Vi er bare halvveis i innhentingen av kursen for et år siden!!

Chill! Snakkes på 24…

4 Likes

11 Likes

Heller jobbe for Finn.no enn Funcom???
Merkelig valg :thinking:

1 Like

Ja neste år går nok Funcom lett forbi FINN på den lista. Finn går nedover og Funcom stiger hele 4 plasser på lista. Trolig siden folk nå begynner å oppfatte Funcom som et bærekraftig og fremtidsrettet selskap med god økonomi :wink:

6 Likes
4 Likes

Noen som har tenkt seg dit?

Jinxer igjen. RT 17.65 :slight_smile:

Tøft tog!

6 Likes