Ja, jeg ser det i siste handler
Fiksed🤔
Noen må røre på musa. Boten gikk i dvalemodus.
Har snakket varmt om Fun siden Rorbur sin inntreden på 2,60. Den eldste i søsken flokken er den smarteste😄
Ikke lett å overbevise folk om å kjøpe Funcom desverre. Fortsatt… Men nå begynner flere av de jeg ville omvende på 12-13 kroner å bli mer interessert ja…
Hvis man likte Funcom på 13 burde man ELSKE den på 17, eller hvordan var det her?
RSI kan fort gå til 250 liksom
Nei seriøst… jeg tror toppen kortsiktig straks er nådd. Så blir det et par dagers pusterom før den jobber seg opp igjen.
Kursen går en smule fort nå ift hvor mange aksjer som omsettes, men så lenge ingen vil selge blir det jo sånn.
19 March 2019: In addition to getting a first-look at the next game coming from Funcom, press will be treated to a new, unannounced title’s trailer and given as-yet-unseen information.
Hvor lenge må vi vente før vi får se den unannounced traileren?
Skal man pumpe tilnews slippes kan den bli litt seig fort fordi man nok må vente på at embargo løftes og det kan fort bli uka etter gdc
Tror du kursen pumpes opptil en hel uke til? Det tror ikke jeg.
Jeg tror ikke det er grunnleggende pump vi ser, jeg tror det er akkumulering, på kurser langt under det innsidekjøp har skjedd på.
Ikke jegheller. Det jeg tror en del gjør feil i trading i aksjer er at de ser det er en event somkommer snart. Kjøper seg inn og glemmer litt å se hvor mye aksjen steg før mankjøpte seg inn. Nå snakker jeg generelt her.har selvgjort denne feilen i starbreeze en gang
Tror det er litt begge deler, men jeg forventer at den småkræsjer litt allerede i morgen. Hvis ikke så får mine resterende 15% kose seg videre
Enig!
Hvis det viser seg på onsdag at ASP er ute av aksjen går den videre. Dersom han har 1 million aksjer igjen så går kursen ned igjen. Hmm, kanskje jeg skal kjøpe liste igjen nå?
Edit: skal vi ta daglige nå denne uka? Så slipper vi at alle går ut samtidig?
Mye interessant logikk her for tiden:
- Aksjen går «for fort opp», selv om det fortsatt bare er snakk om innhenting på (veldig) lav prising og trenden er opp på volum
- Hvis «noen» har X antall aksjer så skal kursen ned, eller opp - selv om denne noen har redusert kraftig SAMTIDIG som kursen har gått 40 prosent opp
Enkelte ser ut til å konstruere problemstillinger fordi de velger å gå ut og inn med (nesten) hele beholdningen sin.
Dem om det, har du et snev av langsiktige briller sitter du relativt tungt lastet dersom du tror Funcom gjør ting noenlunde riktig i 2019.
Alt annet er ren gambling.
Skal vi dele på en liste? Jeg kan Vipse deg hvis du sender meg nummeret ditt?
Når har Funcom-aksjen fulgt logikk uansett?