Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

3 Likes

Jeg henviste til uttalser fra ledelsen, tidspunkt for full produksjonsstart og selskapsstrategien (ref. utviklingstid på ~1 år) som grunnlag for at jeg mener H2 2019 er mest sannsynlig (helt uavhengig av ZPX). Som sagt, det er ikke sikkert. Personlig gir jeg beng i om det slippes Q4 19 eller Q1 20.

1 Like

Mutant ligger på nummer 65. Full pris.

Gode tider.

1 Like

Tenker det er publishingprosjekter for 2020/2021.

og dette
image

1 Like

Jag blir väldigt överlycklig om det skulle komma Q4-19. Jag tror det finns chans som du att de gör det. men vill inte att folk ska börja “det SKA komma 2019” här inne. Låga förväntningar is the shit. @h3nk1

3 Likes

Tror ikke du skal ha stort håp om at forventningene her inne kommer til å bli lave :wink: Er jo bare å se hva folk forventet at MYZ skulle selge.

Jag drog till med 250k :wink:

2 Likes

Jeg er absolutt ikke sikker, men strategien som de presenterte i Q3 2018 var å levere ett internt utviklet spill i året. Det hadde vært rart hvis de la en slik strategi, men at den ikke gjaldt for året etter? Det kan jo være at de har planlagt Q4 2019 release og at de ser at dette ikke går så det blir Q1 2020, men det har liten praktisk betydning hvis de klarer å levere Conan single player spillet i 2020 også. :slight_smile:

6 Likes

Intressant utveckling. Detta är nog slutet på Steams storhetstid om de inte ändrar på avtalen. Oavsett positivt med konkurrens. Varför ska Steam ta så stor del av kakan liksom :money_mouth_face:

image

7 Likes

Är additions samma som launch, eller menar dom utveckling?

Och är denna bilden ett mål eller en strategi from nu? Jag försöker tänka konservativt :wink:

1 Like

Det er et godt spørsmål! Burde ta en mail til Funcom. :wink:

Det er strategi og ikke mål. Men det ville vært rart å lage en strategi som de ikke kunne følge? :stuck_out_tongue:

1 Like

@antzzo

Men på den andre siden


Poengterer at Petro launcher og potensielt rocket sitt spill, men nevner ikke spesifikt noe annet enn at US skal jobbe med Coop shooteren.

Du kan se selv, men det står jo “New internally developed games” ikke “new internal games under development”.

2 Likes

Rui börjar direkt och säger “the goal is…”

Du kan väl maila och fråga om bilden avser “goal, strategy eller vision” och from när den gäller :slight_smile:

3 Likes

I stillingsannonsene står det at open world spillet skal være gått inn i pre prod nå. Ser man på hvilke stillinger de utlyser (lead designer, producer, lead programmer etc etc) også så ser det ut til at de skal ansette et helt nytt team for å lage dette spillet. Vet ikke om ZPX er relevant i forhold til dette, men uansett ser det ut til at enten CE eller Conan singleplayer er blitt skalert opp i forhold til mine forventninger.

2 Likes

Jeg tror han kanskje forsnakket seg litt når han sa “goal” i stedet for “strategy”, men det er jo klart at målet er å klare ett internt utviklet spill i året.

1 Like

Håper alle fortsatt er glade for å eie Funcom :ok_hand:

Edit og slett: Blandet stillingsutlysninger / dobbeltpost.

Tatt 20k til idag :grimacing:

3 Likes

Då har vi förklaring till lite över 10% av dagens omsättning :wink:

6 Likes