Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Kjøper litt idag igjen…

2 Likes

Du er nok ikke alene.

ble 2500 til på 16,1 her.

1 Like

Ligger på småkjøp hver 50-60 øre, siste kjøp på 16.60, neste på 16

Ligger med ordre på 68 ved 15.9.

2 Likes

Det kommer vel litt snadder utover nå mot slutten av uken? Både ifht CU og ny tittel, så det kan nok sette litt fart på volumet igjen :+1:

Edit: det jobbes hardt nå, plutselig går det opp igjen :wink:

3 Likes

Funcom er ikke isolert fra markedet, hvis børsen tryner 10% gjør nok funcom minst det samme.

Tror jeg girer litt om den kommer lavt på 15🙂.

C Armfeldt på GDC. Håper han bidrar med litt gratis markedsføring for Funcom. Når han er rundt på messer ol…

3 Likes

Ble 10K! Trodde ikke jeg skulle få på15,84 og 15,98. Nu vente jeg til vi er under 15, vist vi kommer ditt… denne aksjen forundrer meg stadig😂

8 Likes

Dette er ikke noe nytt.

Ha en fin Funcom-dag!
-Mvh. :robot: med skarre-r

2 Likes

Har sikkert ikke sett 14-tallet for siste gang heller gjetter jeg. Tålmodighet er en fin ting.

4 Likes

Faen heller! 14 ser vi ikke😄 Da belåne æ huset og selg bilen😂

1 Like

Er du @spot-on sin ukjente beruuur? :joy:

1 Like

Girer opp og girer opp! :slight_smile:

Vær forsiktig med den gearinga! Kosta mæ 272 k en gang for mange år sia.

2 Likes

Næh, bare puslegiring de tilbyr på Funcom. 50% liksom … skulle hatt 5x 10x ! :wink:

Det ordner du lett via lån uten sikkerhet som du betaler ned med andre lån uten sikkerhet som du bruker til å kjøpe aksjer som du så girer og kjøper mer aksjer for! :see_no_evil:


Dette er et forløp jeg ser for meg med framgangsmåten over. :sunglasses:

5 Likes

Jeg kan garantere dere at det er folk som følger nøye med på gearingsnakket deres.

3 Likes

Det er litt av poenget.

2 Likes

Jeg kommer aldri til å ryke på giringa. Det er utelukkende en mulighet til å tjene extra penger jeg egentlig ikke burde fått mulighet til. Takk for deeeeeeet.

Plaster på såret for at jeg sjelden handler på bunn😂

Burde hatt en partner. En som kjøper, så kan jeg stå for salgene!