Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Du blander ikke meg med roboten nå? Jeg som fikk de 68 på 15.9

3 Likes

Hehe, nei. Jeg mente ordreboka og kjøp/salg-ration generelt - grattis med nye 68 :wink:

1 Like

Eneste måten du 100% kan garantere for det er om det er deg selv :thinking:

Ja, jeg følger med jeg. Jeg skriver i tråden gjør jeg ikke?

Fikset det for deg :slight_smile:

3 Likes

Flink du! Nå er jeg avslørt. Det er selvfølgelig absolutt ingen som har interesse av å vite når folk går all inn med full gearing. Spesielt ikke en bergenser som har manipulert kursen slik han vil i et par år nå.

Fortsett å holde forumet oppdatert på hvor mye dere har gearet dere.

Det kaaan jo hende at noen sier de har gearet fordi de har solgt og vil ha kursen sørover.

26/03-2019 14:00:00: (FUNCOM) Press release: Funcom reveals cosmic horror game: “Moons of Madness”

8 Likes

Moons of Madness er et Lovecraft inspirert førsteperson psykologisk horror-spill som utspiller seg på Mars i en ikke så fjern fremtid. Vi følger Shane Newhart og hans interne kamp, og frykt for å utvikle lidelsen schizophrenia.

"Handlingen utspiller seg i de siste dramatiske dagene før Shanes hjemreise. Shane og hans kollega Orson jobber med forberedelser til ankomsten av neste team, da tilsynelatende overnaturlige hendelser begynner å utspille seg.

Da psykisk lidelse i spill ofte blir brukt på en måte fremmedligjør lidelsen, vil Moons of Madness vise hvordan personen bak lidelsen og menneskene rundt har det."

3 Likes

Trailer:

6 Likes

Er dette det samme spillet som det har ligget videoer om siden 2017 på youtube? Ikke veldig imponert over nyhetsverdien i såfall: https://www.youtube.com/watch?v=j5VqPkS28sk

1 Like

Nei, dette tør jeg ikke se på :anguished:

1 Like

Ser nok ut til å være samme spill ja :thinking: Kanskje de måtte sette spillet på vent på grunn av dårlig økonomi etc, før Funcom kom på banen?

Jepp, så da kan vi anta at dette er mer enn nok finpusset på på alle platformer :muscle:

Syntes spillet ser ganske bra ut! Det virker som det er grei størrelse på spillet også. Jeg tror det er god sannsynlighet for at dette kan bli spilt en del på twitch. Single player horror spill er bra twitch materiale.

3 Likes

Ser ut som vi hadde rett at dette ble halloween spillet. Litt skuffet over at de ikke slapp info om en litt mer potent tittel.

2 Likes

Med tanke på “hvor ferdig” dette spillet var i 2017, synes jeg det tegner godt for kvaliteten etter Funcom kom på banen. Dette blir et fullverdig spill, med ditto høyere pris.

“With Funcom’s support we have been given the opportunity to do all the things we wanted to do with the game and the story,” said Ivan Moen, CEO of Rock Pocket Games. “ Moons of Madness has been an internal passion project of ours, one that we’ve worked on in-between other titles for other publishers, and now being able to fully focus on it and put all our creative energy into it is a dream come true.”

De treffer en nerve for mange potensielle kjøpere, ikke bare fans av The Secret World og Lovecraft, men hos de som liker skrekkspill generelt og space-versjonene spesielt (Dead Space). Som @Hrafnur sier, er disse singleplayer horror-spillene blant favorittene på Twitch.

Igjen artig å se IP-synergier gjøre seg gjeldende. Antall potensielle kjøpere er stort alene gitt at det er TSW-lore. Også multiplattform, da.

5 Likes

Om spillet faktisk har litt størrelse kan jo dette bli en bra greie.

Hvis det ikke har litt størrelse, så viser traileren litt for mye syntes jeg. Nærmest Amerikanske nivå på den der.
Men hadde håpet på litt… mer.