Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Ser ikke ut som markedet “tar bølgen” i første omgang;-)

Opprinnelig skulle det blitt lansert på ps4 i q1 2018 :

1 Like

Gode gamle onkel sell on news er på besøk.

1 Like

Vi? Var vel de fleste som sa coop shooter?

Tror nok det minst selger like bra som Mutant gjorde første mnd gitt en god pris ala 249-299,- uten at jeg vet hvor stort og varig det er.

1 Like

Jeg tror heller ikke man skal bekymre seg for lengden av spillet. Dette er et narrative-drevet story spill med psykologiske aspekter. Her er erfaringen under de (sannsynligvis) 5-8 timene spillet varer viktigere enn hvor lenge man klarer å holde storyen gående.

1 Like

Jeg stoler på at Rui og resten også her har tatt ett godt valg og at det blir ett pent tilskudd til en allerede voksende og flott portefølje av kvalitetsspill

2 Likes

Med vi så mener han @christian, @anon80503862 og deg +++ :stuck_out_tongue:

2 Likes

For å gjøre det mer tydelig.

Mange trodde det var Coop shooteren som skulle offentligjøres.

Men det ble diskutert hva rock pocket spillet kunne være, og der traff vi 100%

2 Likes

Kjemperespons i positiv forstand på traileren!

Dette er fordelen med multiplattform. Du får gratis promoteringen gjennom de offisielle kanalene til Playstation og Microsoft.

Edit:

Har gått gjennom et større utvalg aksjer på OSEBX nå, finner ingen (selv de med størst volum) hvor det er en algo som har uavbrutt og fullstendig ADHD i ordreboka. Kjøp og salgsordre endres, flyttes og fjernes hvert bidige hundredel.

8 Likes

Skuffet over at det var halloween

Positivt overrasket over at det var en tittel som rock pocket har holdt på med såpass lenge - det fine er jo at vi trolig får mye “gratis” arbeid som er betalt av andre og at Moons of Madness er et mye større spill enn tidligere funcom halloween titler.

4 Likes

Kunde knappast sagt det bättre själv; besviken på att det var den “minst heta” lanseringen men nöjd över att just den faktiskt var större än jag trodde. Prosjektet har pågått länge och förhoppningsvis märks det på kvaliteten :slight_smile:

1 Like

PR!!!

“Spillet er utviklet for PC, Xbox One og Play Station 4 og bygger på mytologien i Funcoms spill «Secret World Legends».” :thinking::thinking::thinking:
Is it, though?

Hegnar følger opp med artikkel som fronter Hide & Shriek :ok_hand:

3 Likes

JA det bygger på TSW IP.

Det ser du jo i første scene når et ID kort fra Orochi dras opp :wink:

(

1 Like

… ok, kunne ikke dy meg :stuck_out_tongue:

1 Like

noen av monstrene er også lett å gjenkjenne fra TSW

2 Likes

Ser ikke ut som du fikk med deg posten hvor jeg oppklarte uklarheten i den posten.

  1. Jeg var overbevist om at Coop shooter skulle slippes idag.

  2. Vi har pratet mye om Halloween spillet og konsensus blant de jeg har pratet med er at Halloween spillet var moons of madness. Noe vi fikk bekreftet idag.

Joda, men det var morsommere å poste det sånn. :wink:

Jeg hadde fått med meg spekulasjonen, gir jo mening at Funcom har kommet inn her som publisher. De får økt verdien av IP-en sin og RPG får nok penger og hjelp til at de får gjort ferdig spillet og sluppet det på tre plattformer samtidig. Utfra kvaliteten på MYZ, så er jeg optimistisk når det kommer til det tekniske også.

Litt ironisk, men jeg liker egentlig det vi har sett av RPG sitt spill bedre enn Petroglyph sitt. Får se om jeg endrer mening litt lengre ute i uken. :slight_smile:

5 Likes

Som langsiktig investor her, så er det utrolig betryggende at brikkene, store som små ser ut til å falle fint på plass. I mellomtiden jobber AssGeir på spreng … Noen er litt lei seg for at dette ikke var noe SUPER-MEGA-ULTRA-GIGA- kunngjøring ser jeg :smile: Større og mindre nyheter kommer forløpende de. Jeg er nesten der nå at jeg bare logger av i et par år, mens Rui og Co. Gjør tingene sine. De styrer skuten stødig! Rui gir jeg min fulle tillit. Vi er kurs-messig på samme nivå nå som slutten av Feb. I fjor. Er selskapet også det ? :thinking:

14 Likes