Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

CNT øker raskt i størrelse som fond, det betyr at de gradvis tar mer og mer Funcom gitt at de har en fast brøk for innehavet :slight_smile:

Hvis et annet fond tar los på CNT, så blir våren lys uavhengig hvor mange svette hender og nisseluer det er i aksjen.

Uavhengig av det, dersom man ser på trend, volum og at kursen er ~10 % ned fra forrige topp, så er det jo på tide med en bevegelse opp.

Noen kompiser av meg på NTNU lagde algoritmer for børshandel og tjente et par mill på å gi andre tilgang til disse. Så er nok ikke det billigste. Det er dog 5 år siden og feltet har sikkert utviklet seg veldig siden den gang.

3 Likes

Ifht utsettelser av spill på generelt grunnlag, hva hvis Funcom sier release er 15ende en mnd, så kontrer de og sier at vet dere hva, vi kjører på 2 uker før, greit med positivt fuzz og kred til Funcom. (gitt at spillet hadde vært feilfritt).

1 Like

helstikke

1 Like

koolaid

Jeg er ganske sikker på at det er en av våre fond venner som fortsetter å kjøpe litt nå, ser slik ut på handlene!?

1 Like

Får si sånn som en postet til meg i Targovax da vi var på god vei oppover før emisjonen: “Må være gøy å sitte i en aksje som går oppover.”

De 2000 på 16,26 tilhører meg.

Omsider bestemt meg for å ta en del av beholdningen å prøve å trade litt jeg også etter å nesten ikke å ha solgt noe på de 11 årene jeg sammenhengende har hatt Funcom-aksjer.

Bare 1083 aksjer igjen om noen vil fylle på litt mer på 16,26 nå :heavy_dollar_sign::heavy_dollar_sign:

1 Like

Søren der stakk den litt fra meg i dag og… er så irriterende å ikke få fylt opp ordrer helt! Får noia av å ikke ha runde antall aksjer…! :slight_smile:

2 Likes

2 Likes

Går nok ned igjen om ikke så lenge…

Er Sååå nære et veldig rundt tall… Må bare må… argh da blir det på ask da… :wink:

1 Like

Sunn antakelse å ha, så lurer vi på hvorfor aksjen oppfører seg som den gjør? Kan jo slenge på “ser kok 13 tallet igjen før lansering av CU” :kissing_heart:

Bare realist jeg, har vært med på denne jojo ferden nok ganger nå til å vite at det er ikke mye oppgang uten at det kommer en nedgang tett på…

Takk for handelen. Du har garantert gjort et godt kjøp :slight_smile:

På samme måte som at “Robot klagene forsvinner ved oppgang, før så å komme fram i lyset etter et par dager med nedgang” :sweat_smile:

Noen som kan spise opp 16,5?:slight_smile:

Det ser ut som at Funcom skal kjøre stream på Twitch/Youtube idag:

Algoritmen virker ensom…noen som tar ansvar og holder den med selskap?

Var det noen som sto igjen når 11.30 toget hadde avgang i dag? :wink:

1 Like