Blir det idag vi dykker under 15 igjen? Eller hvordan er stemningen her?
Hører at Core skal ha mer, så da holder vi oss over.
11 april får vi årsrapport. Hvilken annen info kan vi forvente utover det vi har fått i kvartalsrapportene?
Vi får endelig svar på skattebiten, som det har vært litt usikkerhet rundt.
Om ikke nå, så kan det vel være at vi opplever det iløpet av de to månedene før CU slippes. Det er jo endel handledager og en makro drittdag så er det gjort. Er rimelig sikker på at jeg får gira litt👍.
Akkurat nå er det hverken salgs eller kjøpsinteresse på dette nivået. Er sikker på at 90% av kjøps og salgsvolumene her tilhører samme mann🙄
Om det Evilfreud skriver, stemmer, og Core tar noen jafs på str med det de har gjort for noen uker siden så er vi jo kjapt opp mot 18 igjen.
Blir spennende å se hvilken vei vi skal.
Tradisjonen å selge seg ut i mai kan blir klønete i år. Hvordan skal man kunne treffe en topp der liksom? Hvor lenge tør folk å vente når CU kommer helt på slutten av måneden? Det er litt krise.
Til 2020? Nå handler det ikke om å treffe noen topper på disse nivåene, men å akkumulere mest mulig til gode kurser frem mot news rundt Conan singleplayer og ikke minst Coop shooter
Det er nok det de sier…
Kan vi få noe Dune i 2020?
Det er i så fall en publishing-tittel, noe som er fullt mulig, hvis det blir tegnet en avtale nå, så har evt studio 21 mnd på seg for å få det i desember 2020.
Absolutt, men da er det snakk om publishing. Og slik sett er det jo Petroglyph og en Dune-RTS som er mest plausibelt slik jeg ser det. For alt vi vet er dette allerede avtalt og satt strøm på. Det var tross alt gjennom Petroglyph at Funcom fikk Legendary-avtalen.
Jeg tipper begge parter evaluerer etter conan unconquered hvor fornøyde de er.
Skulle ikke Petro fokusere på C&C etter CU?
Er da en smal sak å skalere etter behov dersom du sitter mellom Legendary og Funcom med Dune-IP. Jeg tror ikke de ser an CU en gang, et Dune RTS kommer “garantert” når avtalen tilfalt Funcom gjennom Petroglyph.
Edit:
Kjøp med ditto kjøpsblokk som sperre i retning nordover? I denne aksjen?
Ja, for all del. De kan lage begge to samtidig og videreutvikle/support for CU, men har mer tro på 2021. Tror Dune og C&C sitter langt inne i sjela til disse kara og det kommer til å bli AAA kvalitet og polished til de grader?
Er ikke uenig med deg som sådan, det avhenger bare helt av hvor langt på vei de har fungerende prototyper, og hvor mye strøm som settes på utviklingen. Hvis Legendary “vil” ha et Dune spill i 2020, så får de det.
RT 16. Here we go?
Er det de som kommer som bestilt nå eller☺