Order NOW to play at RELEASE shut up and take my money?
Skulle gjerne sett at man kunne spille et par dager før release på pre order
Vel, personlig er jeg veldig betrygget av hvordan spillet nå ser ut og flyter. Omtalen i media er positiv, og det er fortsatt godt med tid til å pusse ferdig på finish og kvalitetsfølelse:
Så vidt jeg kan skjønne er siste rest av risiko frem mot launch fjernet.
Unconquered is derivative, but it’s clearly a competent survival RTS, and it’s built to support co-op right from the start. That, to me, makes it worth playing. Turtling’s simply more fun with a friend.
Muligheten for co-op er nøkkelen, veldig taktisk smart av Funcom å kopiere They Are Billions, men sørge for co-op fra dag 1 og før TAB får dette
TAB får aldri Coop. Begrensninger i hvordan spillet er laget gjør det umulig. Dev har postet en avhandling om dette
Basicly. Om de skulle patche inn Coop, blir det they are thousands, not billions.
ENDA bedre - trodde det var på trappene! Tipper spillerne av TAB er sånn passe fornøyd med det og klare til å kjøpe CU
Together, we build up our settlement, using Conan Unconquered’s complex building tree. Like the best Petroglyph games, it feels in many ways like a throwback to the glory days of the RTS.
My hour with the game flies by, and so when I’m told I have to put Conan Unconquered down, I’m genuinely upset. I only get to see the opening movement, and Petroglyph says it only gets crazier in later waves.
The co-op experience seems to be the optimal one, but Conan Unconquered can, of course, be played in single-player too. As Howard himself once wrote, “When I cannot stand alone, it will be time to die.” Meanwhile, I hope I don’t die of anticipation while waiting for the game’s May 30 launch date on Steam.
With the infinite replayability offered by randomly-generated maps, as well as the game being viable for co-op and solo play, Conan Unconquered seems like a safe investment when it hits PC in the early summer.
Er dere våkne?
Funcom er virkelig ikke som før. Da hadde aksjen gått 10+ prosent.
Nå kommer altså launch litt tidligere enn (iallefall jeg) ventet, spillet er klart på preorder, omtalen er veldig positiv og solen skinner.
Men fortsatt handler ingen ut fra at risikoen for at CU flopper nå er tilnærmet null.
Klager ikke jeg, bare fascinert av psykologien.
Jaja… så mye for å få fylt opp i dag
Dette er vel akkurat som ventet. Men forsåvidt fint å få bekreftet det.
Se på den retarderte robotmannen jobber kjøp på. 15.55,check
Trenger ikke legge all skyld på ASP, dumperne er insidere som daglig kommenterer…
Synd det slutter å fungere, fond øker og er sikkert sjeleglade for disse kursene. Lenge leve dumskapen (blir sikkert slettet). IDC!
Alle møter seg selv i døra en gang, men ingen vet når!
Tviler at den jevne retail-investor her besitter verktøy som kan fylle en ordrebok med luftordre - sist illustrert da roboten avsluttet dagen med å hoste kursen ned 40 øre ved hjelp av så lite som 2500 aksjer, fordelt på 16 mikrosalg på bid. Øyeblikket før og etter er luftordrene på plass igjen.
Det minsker med aksjer i pungen, det er betryggende. Nå blir det å akkumulere frem til de virkelig spennende titlene Conan SP og nytt Coop spill fra andre siden av dammen. Noe som sier meg at kjøpstrykket kommer til å øke frem mot sommeren når sommerpenga kommer
Hva trengs for å skaffe slikt verktøy?
Vanligste er å få megler til å kjøre en algoritme for deg. PAS står vanligvis for 90+ % av daglig omsetning i Funcom (dette vet jeg fordi jeg har sett flere screendumps fra en meglers Bloomberg terminal - disse viser omsetning per meglerhus), og tilbyr ulike varianter. Er du høvding nok, kan du helt sikkert få en spesialtilpasset en.
Usikker på hvor dyrt det er å anskaffe denslags privat. Neppe billig, men handler du for tosifret antall millioner om dagen så pytt pytt.
Oi, det var mye å sette seg inn i der, har andre ting å bruke tiden på. Er langsiktig så mine tusener av Funcom aksjer skal få hvile seg i fred å ro fremover!!
Oppfordrer alle til å gjøre som Deuteros og bestille spillet! Du støtter opp under investeringen din OG du blir bedre kjent med hva Funcom har i porteføljen
Kjøpt Deluxe såklart