Tøft Godt med litt humor i en kjip børsverden, så få vi se om markedet har litt humor, eller tar den vanlige news strategien
Så litt morsomt ut, kunne nok fått en del spilltid det. Måtte selvsagt vært litt dybde i det, men hadde nok ikke trengt store jobben.
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
- @h3nk1 (2184 likes)
- @antzzo (1336 likes)
- @Evilfreud (1049 likes)
Resten av topp 10:
-
@Christian (970 likes)
-
@Oskar3 (761 likes)
-
@anon91440261 (713 likes)
-
@koe (588 likes)
-
@xfrox (502 likes)
-
@Halling (441 likes)
-
@Savepig (378 likes)
Gratulerer!
Eivind bøe beit på, fordi det er aprilsnarr ja?
Hehe😂
Hva er dette for noe surr… jaja lot meg lure noen minutter jeg! Så veldig morsomt var det kanskje ikke, men håper noen tradere fikk seg en støkk!! Kanskje det som var meningen også!?
Lot meg ikke lure men sytes ikke det var spesielt morsomt må jeg innrømme. De må jo få lov til å ha det litt gøy men synes kanskje de kunne spart seg å informere om det via børsen. Forventer liksom noe seriøst når det kommer over børs.
En ny publishingavtale hadde gjort seg nå da.
Var en litt god gammeldags zelda svung over det, tror det ville solgt i millioner.
Helt teit, har jo ingenting med humor å gjøre
En rick roll, en bransjesatirisk trailer og et bevis på hvor slepphendt norsk finanspresse jobber.
Jeg synes det var morsomt nok.
Alltid digg å se at posten på 6k gikk inn på 16,21 kunne sikkert lagt den lavere men men
Johoo! Fått fylt opp til et skikkelig rundt antall aksjer i dag. Fornøyd
Nå har gdc hypen lagt seg. Spennende å se hvor kursen stabiliserer seg rundt. Normal aksje oppførsel for fun nå er sidelengs eller ned. Men kanskje det endelig blir annerledes denne gangen?
Har jeg sagt til meg selv i 2år nå. Bære eller briste, selger ikke før 30kr(sa til meg selv 40kr etter CE EA).
Kommer nok snart en litt mer spennende new game announcement
Å gjenta i det uendelige gir de som trader ned mulighet til å fortsette, skape unødvendig “frykt” til de som normalt sett ville sittet i ro fordi de tror på caset. Blir det samme som å tegne streker og fortelle overbevisende nok til en som normalt kjøper på fundamentalt grunnlag at nå skal vi ned, da blir det ofte frykt nok til at det påvirker. Skulle aldri hatt aksjer da sier vi, kanskje ikke?! Kjøper vi å holder blir det desto mer smertefullt for traderne å komme seg inn, og kurven opp blir ditto brattere. Kjøp og hold på disse kursene
Børsmelde en aprilsnar…
Folk lurer på hvorfor Hegnar kaller Funcom for tulleaksje.
Ikke veldig seriøst kan en si…
Det var en pressemelding, forskjellen på det og en børsmelding er at den ikke er kursdrivende iflg selskapet
Det er vel heller aksjonærene som i de fleste tilfeller ikke er seriøse? At norsk finanspresse ikke skjønner greia er en ting, men om de mot formodning skulle ta turen inn på ett forum og prøve å lese seg litt opp på temaet så må de pløye gjennom mye drit
Kjernevirksomheten til selskapet er tross alt lek. Det må være lov å leke litt.
Synes det signaliserer overskudd og selvsikkerhet at de tør å kødde med både spillerbasen og investorene.
Edit: Og når et spillselskap melder at et nytt spill ikke er av betydning for virksomheten, må det være lov å lukte lunta