Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Tomt på 16.4, Mr. Robot tok dem jevnt og trutt i sitt vanlige tempo :robot:

1 Like

Da er det vel 16.50 som er neste stopp

Tok 2k på 16.40, prøve å hjelpe til med en liten dytt :yum:

1 Like

6 Likes

ser jo nett ut som at det er noen som forsøker å ikke kjøre kursen for langt opp mens de kjøper…

image

14 Likes

skulle visst ikke over 17 i dag likevel?

Jepp :grin:

3 Likes

Pent👍

1 Like

Tok 6800 stk mens vi vente.

4 Likes

Kan vi få noen nyheter i forbindelse med årsrapporten 11. april? Vil uansett være positivt med de tallene som kommer. Men litt ekstra krydder er jo hyggelig mens vi venter.

Er vel evt. informasjon om bruk av skattefordelen som kan dukke opp som nyheter i årsrapporten som ikke allerede har fremkommet i kvartalsrapportene.

2 Likes

Kommer nok nye nytt på publishing-fronten før sommeren.

1 Like

Er ikke vanlig at man kommer med nyheter i forbindelse med årsrapport. Så jeg tror ikke de planlegger nyhetsslipp i forhold til årsrapporten.

Men som @Jensen er inne på så er det en liten joker i det med betalbar skatt og hvordan det slår ut i eventuell justering av det som er meldt pr. Q4.

2 Likes

Det er helt, helt stille her inne og på den svenske Discorden. Allikevel går kursen sidelengs og/eller opp. Selv på lavt volum.

Les: Noen akkumulerer og holder på aksjer.

7 Likes

Skulle kanskje tatt ei liste igjen i slutten av uken? Noen som føler seg kallet?

jupp, jeg kan ta en

2 Likes

Ble tatt en i dag, deler den når jeg får anledning. Ta gjerne en på fredag! Har noen mistanker om hvem som øker.

5 Likes

CA. Vår svenske venn

Det er en interessant kursutvikling. Tidligere har slutt på news-hype er over nesten alltid ført til at aksjen faller litt tilbake. Spennende tider for oss som er langsiktige i denne aksjen eller følger med funcom nøye da.

Det har vært en langsiktig trend at over lengre tid over mange år har man sakte men sikkert fått byttet ut kortsiktige på aksjonærlistene med mere langsiktige. Under LMO-tiden var aksjonærlistene tragisk lesning ift nå med Bagger’n høyt på topp 10 f.eks.

5 Likes

Nei, i dag det :stuck_out_tongue: